V
vierailija
Vieras
Ei paljo naurata. Poskiontelokysta voi puhjeta ihan omia aikojaan. Poskiontelo ei tietenkään puhkea.En edes muista koska oon viimeksi nauranu näin paljon![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei paljo naurata. Poskiontelokysta voi puhjeta ihan omia aikojaan. Poskiontelo ei tietenkään puhkea.En edes muista koska oon viimeksi nauranu näin paljon![]()
Poskiontelossasi on ollut kysta, ja se on puhjennut. Näin voi tapahtua itsekseen. Jos näin ei olis tapahtunu, se oltais voitu joutua jopa leikkaamaan sieltä pois."ehkä kumminkin oli vaan räkätukossa ja nyt kunnon paineessa ihan vaan aukesi?"
mutta minulla oli viimeksi kunnon räkätauti maaliskuussa ja tuon jälkeen oikean puoleinen sierain on ollut ihan auki. ei tässä todellakaan ole mitään nuhaa ollutkaan. ihan yks' kaks vain alkoi aamuyöstä limat valumaan nieluun ja sitten ryhdyinkin niistämään räkää ulos, mitä tulikin todella runsaasti. sitten illalla alkoi valumaan vesi nenästä kun jouduin työssä välillä pitämään päätä alaspäin pieniä hetkiä kerrallaan.
Ei poskiontelo voi puhjetaei se oo mikään umpipussi. Sieltä on ihan normaalistikin yhteys nieluun. Mutta sinuiitilta munkin mielestä kuullostaa.