Voiko olla keskenmeno...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..

Vieras
...vaikken tietääkseni raskaana ollutkaan? Tai ainakin luulen niin. Sunnuntaina alkoi limainen vuoto, silloin mukana oli verta vain vähän. Nyt muutaman päivän aikana vuoto on muuttunut enemmän veriseksi ja aamulla, kun kävin vessassa, paperiin jäi pyyhittäessä vain limaisia veriklönttejä.
Ei meillä ole ollut vauva suunnitteilla vielä aikoihin, vaikka asiasta puhuttu onkin. Silti surettaa äärimmäisen paljon, jos jotain olikin lähtenyt käyntiin ja jo loppui.. :(

alkuraskaudessakin voi olla hieman veristä vuotoa. Onko tuo vuoto runsasta, vai niukkaa? Mulla on alkuraskauksissa kestäny verinen, hieman niukempi vuoto n.4 päivää.
Jos vuotoa ei tule paljoa, tekisin testin.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24179124:
alkuraskaudessakin voi olla hieman veristä vuotoa. Onko tuo vuoto runsasta, vai niukkaa? Mulla on alkuraskauksissa kestäny verinen, hieman niukempi vuoto n.4 päivää.
Jos vuotoa ei tule paljoa, tekisin testin.

Ei ole kamalan runsasta. Tein kyllä testin eilen, näytti negaa, mutta kuukautistenkin olisi tarkoitus alkaa vasta viikon päästä. Ja tosiaan, ne klöntit vähän huolettaa..

Ei ole kamalan runsasta. Tein kyllä testin eilen, näytti negaa, mutta kuukautistenkin olisi tarkoitus alkaa vasta viikon päästä. Ja tosiaan, ne klöntit vähän huolettaa..

Odottelet vaan rauhassa, jos vuoto ei muutu runsaammaksi, niin tee testi myöhemmin uudestaan(n.viikon päästä kun menkkojen pitäs normaalisti alkaa). Jos silloinkin näyttää negaa, ottasin yhteyden lääkäriin(jos ei myöskään tule normaalia kuukautisvuotoa) :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24179232:
Odottelet vaan rauhassa, jos vuoto ei muutu runsaammaksi, niin tee testi myöhemmin uudestaan(n.viikon päästä kun menkkojen pitäs normaalisti alkaa). Jos silloinkin näyttää negaa, ottasin yhteyden lääkäriin(jos ei myöskään tule normaalia kuukautisvuotoa) :hug:

Näin se on kai tehtävä. Kamala stressi vaan nyt päällä, mikä ei kyllä takuulla auta asiaa yhtään.

Kiitos paljon tuesta <3

Yhteistyössä