Voiko olla ettei raskaus näy tikulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pikkarainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pikkarainen"

Vieras
Tein testin, kun olin mielestäni tarpeeksi myöhässä. Päiviä on 35 nyt ja viime kierto oli 29. Kaksi lasta on, joten en odottele täällä paita hampaissa tuloksia.

Aiemmin ei ole ollut, etteikö tikkuun olisi ilmestynyt viivoja...painotan ettei ole mikään vauvakuume, mutta haluan kyllä tietää odotanko vauvaa vai vaihdevuosia( no ikää 34).

Onko ihan tavallista ettei raskaus näy? Siis onko mentävä verikokeeseen?? Olen aina ajatellut , että toki raskaus näkyy virtsassa..

Voi olla että ovis ollu vaan myöhemmin tai et oo ovuloinu ollenkaan. Jos aiemmat on näkyneet varhain tikussa niin tuskin tällä kertaa olisi poikkeusta. On ihmisiä joilla jostain syystä hormoonia ei vaan erity virtsaan vaikka sitö muuten veressä olisikin. Toivotaan että tulos olisi semmoinen mikä on teille hyvä. :)

Mulla on vähintään viikon ollu menkat myöhässä ennen kun oon saanu edes haalean positiivisen.

Kierto aina ollut sen 30 päivää melko tarkkaan mutta ovis raskauksien perusteella myös viikon myöhässä. Ovulaatiotestejä en oo tehnyt et en tiedä onko ollut vaan raskauksien (2) kohdalla vai aina.

Täällä kans pohdin mikä on tilanne. Ehkäisy jätettiin pois n. 3vk sitten, ja tuntemukset on hassut. Ja mikä oudointa, toisesta rinnastani erittyi samalla tavalla "nestettä" kuin esikkoa odottaessa, mutta voisiko olla niin hassusti että nyt jo tärpännyt ja että eritettä tulisi näinkin varhaisessa vaiheessa? Ö Jostain lääkäri sivustolta kyllä lueskelin että nesteen eritys alkuraskaudessa on mahdollista etenkin aijemmin synnyttäneillä, mutta että näinkin aikasessa vaiheessa..?

Niin ja siis "merkit" on olemassa. Ja oudointa se, että migreeni, joka joka kuukausi kestää 3 päivää,ei ole vieraillut luonani. Rintoja aristaa ja alavatsassa painaa,kuten raskaana ollessani. En uskalla ajatella suuntaan enkä toiseen, kuinka ollakaan minulla on polykystiset munasarjat ja kmm historia. Pääsisin henkisesti helpommalla,että tämä olisi vain kehoni "häiriötila". Olisin kiitollinen ihmeestäni,mutta uskaltaisin olla sitä vasta laitoksella.

Yhteistyössä