_F
näkyy kyllä aika huonosti, mutta jalassa tuollainen punainen kohta, sattuu astuessa (kuin olisi iso mustelma mihin painettaisiin kovaa)
no en mä tuohon oo kovasti voinut koskeakkaan kun satttuu jo kävellessäAlkuperäinen kirjoittaja Smeagol:veritulpassa koko jalasta tulee kivikova ja punainen. se ei sit satu vaan painaessa..
Parilla näytteellä saa tutkittua, onko veritulppataipumus periytynyt. kannattaisko hakea lähete omalääkäriltä?Alkuperäinen kirjoittaja ap:tuossa tuntuu sellainen pieni patti. Mä oon ihan hysteerinen noiden tulppien kanssa kun pahat suonikohjut, korkea hb ja suvussakin paljon veritulppia
kannustava meininki jatkuu...Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Ei tuo ole enää alkava vaan ihan on jo valmis tulppa.
Kaikkea kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Ei tuo ole enää alkava vaan ihan on jo valmis tulppa.
Hölmöön kysymykseen hölmö vastaus.Alkuperäinen kirjoittaja olivia:kannustava meininki jatkuu...Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Ei tuo ole enää alkava vaan ihan on jo valmis tulppa.