Voiko noin pahat vieroitusoireet olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Mä söin 2vkoa ketipinoria, 1tabletti nukahtamiseen. Sekä otin jopa 5tablettia opamoxia. Kun pelkäsin terveyden takia ja tuloksia. NYT, alkoi jo eilen, mä tärisen, koko kroppa. Mä heräsin kun posti tuli tänään, niin oli pitänyt alekirjoitta ja käsi tärisi niin että vieläkin aika noloa mitä se minusta ajatteli. Tämä tekstikin ei ollut helppoa kirjoittaa:|, olen kuin narkkari, niin ja semmonen olo kun en jaksa liikua, kädet ja jalat en tunne kauheasti, sekä kuuuuuma

Lääkäri sanoi jos on tosi ahdistava olo niin sitten voit vaikka 5ota. Mä kun pelkäsin että mulla jotain pahaa, koska oli pahat hengenahdistukset ja vielä paino tippui yhtäkkiä 53een, vaikka söin paljon,sitten mä heti juoksin lääkärille ja mua lähetettiin keuhkokuvaan ja kaulakuvaan. Pelkäsin yli kaikki että löydetään jotai, niin vain 2vkoa melkein söin paljon opamoxia ja otin jo 8lta ketipinoria ja nukahdin, kävin kuin robotti välillä omassa kaupassa tarkistamassa. Onneksi keuhkot puhtaat ja kaulassa ei mitään. se oli mun onnellisin päivää kun kuulin sen. Syy on jooko paniikkihäiriö, paitsi ei opamox siihen hengeahdistukseen auttaa, tai rinta lukossa en muista mikä nimi lääkäri sanoi tai sitten ohimenevä syy, kun lääke auttaa vajaatoimintaan niin sitten se menee pois. Niin ja nyt painan jo vähän yli 57, koska mä pelon takia söin kuin hullu kaikki makea ja vaikka mitä:D, enkä liikunut

Parempi tietty olla sanomatta mitään...

Silti yhäkin suosittelisin vähän itsetutkiskelua ja elämän rauhoittamista (töiden vähentämistä, muiden rentoutumiskeinojen etsimistä jne) sekä alkoholin kokonaan poisjättämistä ja lääkkeiden pitämistä minimissä. Jos siitä sitten alkaisi löytyä jotain tasapainoa pikkuhiljaa.

Parempi tietty olla sanomatta mitään...

Silti yhäkin suosittelisin vähän itsetutkiskelua ja elämän rauhoittamista (töiden vähentämistä, muiden rentoutumiskeinojen etsimistä jne) sekä alkoholin kokonaan poisjättämistä ja lääkkeiden pitämistä minimissä. Jos siitä sitten alkaisi löytyä jotain tasapainoa pikkuhiljaa.

En mä töitä halua vähentää, mä tykkään tehdä työt sekä mun työt ovat helppoja ja juuri se mitä haluan tehdä. En mä siitä alkoholia juon paljon niin kuin kaikki ajattelee. Paitsi tämä kuukaus meni lujasti taas, joka vkloppu jooko pe tai la join jotain, kaverin kans olimme, mut olimme, sitten messut oli, oli pakko. Mut oli silti hauska. Nyt en 3vkoa siitä nähnyt enkä halua vielä siitä kauan nähdä tai mistä tietä, kun ehkä luvassa yks biilet lauantaina, nyt en halua mennä ollenkaan sinne, mut mieli voi muuttua, mut juoda en halua ollenkaan. Mut muuten vaan on tylsää katsoa kun ihmiset kännissä, kun on samalla linjalla heijän kaa niin pää kestää, mut muuten ei. Mulla aina pahaa krapula, sen takia en kestää. Mut huomasin jos joka vkloppu juon joku päivää esim kuukaus kun viime kuussa, niin ei jostain syystä tuu niin pahaa krapula, ehkä elemistö tottu: /

En mä töitä halua vähentää, mä tykkään tehdä työt sekä mun työt ovat helppoja ja juuri se mitä haluan tehdä. En mä siitä alkoholia juon paljon niin kuin kaikki ajattelee. Paitsi tämä kuukaus meni lujasti taas, joka vkloppu jooko pe tai la join jotain, kaverin kans olimme, mut olimme, sitten messut oli, oli pakko. Mut oli silti hauska. Nyt en 3vkoa siitä nähnyt enkä halua vielä siitä kauan nähdä tai mistä tietä, kun ehkä luvassa yks biilet lauantaina, nyt en halua mennä ollenkaan sinne, mut mieli voi muuttua, mut juoda en halua ollenkaan. Mut muuten vaan on tylsää katsoa kun ihmiset kännissä, kun on samalla linjalla heijän kaa niin pää kestää, mut muuten ei. Mulla aina pahaa krapula, sen takia en kestää. Mut huomasin jos joka vkloppu juon joku päivää esim kuukaus kun viime kuussa, niin ei jostain syystä tuu niin pahaa krapula, ehkä elemistö tottu: /

Elämä nyt on täynnä valintoja. Jos tykkäät elämästäsi tuollaisena ja olet siihen tyytyväinen niin sitten juot ja napsit pillereitä minkä kerkeät. Toivottavaa tietty olisi ettei perhe joutuisi tällaisista asioista paljoa kärsimään, mutta loppupelissä jokainen tekee itse ne omat ratkaisunsa.

Mä söin 2vkoa ketipinoria, 1tabletti nukahtamiseen. Sekä otin jopa 5tablettia opamoxia. Kun pelkäsin terveyden takia ja tuloksia. NYT, alkoi jo eilen, mä tärisen, koko kroppa. Mä heräsin kun posti tuli tänään, niin oli pitänyt alekirjoitta ja käsi tärisi niin että vieläkin aika noloa mitä se minusta ajatteli. Tämä tekstikin ei ollut helppoa kirjoittaa:|, olen kuin narkkari, niin ja semmonen olo kun en jaksa liikua, kädet ja jalat en tunne kauheasti, sekä kuuuuuma

No, lääkkeiden väärinkäyttäjä on narkkari! Ota yhteyttä A-klinikalle!

No, et halua juoda, mutta juot kuitenkin! Selvä alkoholistin merkki! Ja ei tämä ole ainoa kuukausi jolloin olet jatkuvasti juonut, ainakaan omien kirjoitustesi mukaan! Mutta hakeudu A-klinikalle, siellä kartoitetaan tilanteesi kunnolla ja saat apua!

Miksi sä ap kiellät totuuden? Kilometrien päähän näkee, ettei sun elämä ole tervettä eikä tuollainen meno kerta kaikkiaan voi jatkua. Itse valitat täällä milloin mitäkin, mutta sitten kun saat vinkkejä muutokseen, niin mikään ei kelpaa vaan kaikki on tosi hyvin.

Madicken04 puhui enemmän kuin asiaa. Ota niistä vinkeistä vaari ennen kuin on liian myöhäistä!

Madicken4
:O. Mä luulin kyllä sä olet kiva ihminen, mut näköjään et edes ymmärrä mua. Mä en ole mikään sekakäyttäjä. Pillerit söin vaan pelon vuoksi koska terveyden kanssa oli ongelmia ja se voi olla kenellä vaan. Mulla muuten on terveellinen elämän tapa yleensä, että pysyisin kunnossa työn takia ja muuten vaan, syön myös viitamineja ja kalaöljyä joka päivää. Mutta ei bilettämisessäkään näe mitään pahaa, koska mulle ei kuitenkaan paljon mahtu että olisin kännissä ja kun on nuori vielä niin siitä voi tehdä, ainakin yli 30nä mä en enää kiitos halua ja kun lapset kasva aloittavat ymmärtä enemmän, mä en sellaista esimerkkia halua nähdä. Mulla oli väliaikaista että söin niin paljon tablettia, muuten mä en olisi kestänyt odottaa viikko tutkimuksiin, en mä edes palstalla ollut melkein kokonaan, koska oli todellakin stressaava olo, mulle oli järkytys, kun lääkäri läheti mua sinne tarkistamaan keuhkot ja kurkku. En mä voinut järjellä enää ajatella, pelkäsin niin paljon pahinta

[QUOTE="vieras";22132446]No, et halua juoda, mutta juot kuitenkin! Selvä alkoholistin merkki! Ja ei tämä ole ainoa kuukausi jolloin olet jatkuvasti juonut, ainakaan omien kirjoitustesi mukaan! Mutta hakeudu A-klinikalle, siellä kartoitetaan tilanteesi kunnolla ja saat apua![/QUOTE]

Häh? Jos mä en halua mä en juo, eikä mun tarvi ota mihinkään yhteyttä, koska ei mulla siitä ongelma ole, jos olisi mun mies olisi ottanut jo yhteyttä sinne ensimäisenä. Koska hän ei kestää jos vaimo jatkuvasti kännissä. Mä en edes ikinä ostaa alkoholia omalla rahalla, ei meillä siitä ikinä ole kotona edes, koska emme muuten juo, eikä mieli tekee juoda. Et sä täällä palstan perusteella voit arvata miten paljon mä juon siitä. Jos mulla olisi ongelmia mä olisin sen myöntänyt, koska mä en pelkää sanoa, jos olisin alkoholisti että olen alkoholisti, en pelkää sanoa jos masentaa, jos pää sekaisin, jo lääkkeistä vieroitusoireet, se että synnytyksen jälkeen oli niin pahaa masennus ja olin itsetuhoinen, sekä isä murhatin, lapsella leikaus, raskaus vaikea, että jouduin suljetulle. Mä kerron kaikki yleensä ja totta ja kuka halua niin usko ja ymmärtä ja kuka ei, niin ei mun tarvi varma sen enempää selitellä. Tuntu kun kaikki täällä ovat enkeleitä, ei ikinä maistuneet alkoholia, eivät ikinä ole masentuneita ja ei ikinä terveyden kanssa ongelmia, sekä täydellisiä työpaikkoja. Ehkä te ennen lapsi joitte ja kävitte bilettämässä, mitä mä en tehnyt siitä ennen lapsia, vaan lasten jälkeen aloitin, se ei tekee minusta pahaa, koska vielä niin kuin sanoi mulle on sama on alkoholi tai ei ole, en ikinä ostaa siitä omalla rahalla, jos on tarjoilla voin ota ja siitä tarjolla vaikka joka päivää

Madicken4
:O. Mä luulin kyllä sä olet kiva ihminen, mut näköjään et edes ymmärrä mua. Mä en ole mikään sekakäyttäjä. Pillerit söin vaan pelon vuoksi koska terveyden kanssa oli ongelmia ja se voi olla kenellä vaan. Mulla muuten on terveellinen elämän tapa yleensä, että pysyisin kunnossa työn takia ja muuten vaan, syön myös viitamineja ja kalaöljyä joka päivää. Mutta ei bilettämisessäkään näe mitään pahaa, koska mulle ei kuitenkaan paljon mahtu että olisin kännissä ja kun on nuori vielä niin siitä voi tehdä, ainakin yli 30nä mä en enää kiitos halua ja kun lapset kasva aloittavat ymmärtä enemmän, mä en sellaista esimerkkia halua nähdä. Mulla oli väliaikaista että söin niin paljon tablettia, muuten mä en olisi kestänyt odottaa viikko tutkimuksiin, en mä edes palstalla ollut melkein kokonaan, koska oli todellakin stressaava olo, mulle oli järkytys, kun lääkäri läheti mua sinne tarkistamaan keuhkot ja kurkku. En mä voinut järjellä enää ajatella, pelkäsin niin paljon pahinta

Ei, en ymmärräkään. Ihmiseksi joka käyttää alkoholia hyvin harvoin ja turvautuu rauhoittaviin lääkkeisiin vasta viimekädessä ja silloinkin pienimmällä mahdollisella annostuksella kirjoitat noista asioista täällä hyvin paljon.

Kuten sanoin, jokainen tekee omat ratkaisunsa. Mielestäni vain se että jos ihminen lääkitsee ahdistustaan, paniikkiaan ja pahaa oloaan alkoholilla ja rauhoittavilla lääkkeillä sen sijaan että pysähtyisi miettimään pitäisikö yleisessä elämäntavassa tehdä jotain muutosta niin se ei kuulosta hyvältä tietä. Nuo kun eivät auta niihin ahdistuksen ja pahanolon alkutekijöihin mitenkään vaan tarjoavat vain hetkellistä helpotusta, kunnes niiden määrää täytyy taas lisästä kun vaikutus loppuu jne.

Mutta jos sinun kohdallasi ei ole mistään tällaisesta kysymys, vaan olet vähintään asiallinen noiden aineiden käytössä ja elämäsi on muuten tasapainossa, olet onnellinen ja rentoutunut tätä tämänhetkistä terveyteen liittyvää stressiä lukuunottamatta niin tietenkään kirjoitukseni ei koske mitenkään sinua. Se liittyi vaan siihen kuvaan minkä olen täältä saanut kirjoituksiasi lukiessani ja toki se voi olla ihan päin honkia mennyt tulkinta. Siinä tapauksessa pyydän anteeksi.

Tää on kun suoraan mun suusta.
Itse sairastellut vuoden ja kivut ollu pahoja ja tietysti pelkotilat kun joitakin tutkimuksia vielä avoinna,lääkkeitä kokeiltu kipuun sekä ahdistukseen laidasta laitaan heikoin tuloksin.
Tressistä ja kivusta uutena oireena panikkihäiriöt ja lääkkeistä pahoja sivuoireita,juurikin tärinää,hikoilua ja väsymystä jne.Ja myönnän että välillä otan alkoholia vaikka ei ehkä pitäisi kun voimistaa paniikkihäiriöoireita,mutta kuvittelen sen hetken auttavan ja auttaakin kunnes iskee krapula,paniikkihäiriö ja lääkkeiden oireet kerralla päälle ja silloin pelkkä korttimaksun kuitin kirjoittaminen tuskaa kaupassa kun tärisee kädet ja happi loppuu ja tuntuu että kaikki tuijottaa.
Itse ymmärrän että jonkinasteinen ongelma on elämäntavassa ja koitan kovin tsempata ja toivon että nyt uusissa tutkimuksissa selviää vian laatu ja että se saatas jotenkin hoidettua kivuttomaksi,koska lääkkeitä olen vastustanut alusta saakka ja meninkin vuoden päivät buranalla ja muulla tulehduskipulääkkeillä kunnes vatsa meinas sanoa poks,ja lääkäri varoitteli kivun aiheuttavan pää vaivaa,mitä sitten aiheuttikin paaniikkihäiriön merkeissä.
Mun mielestä ap:llä samankaltainen ongelma mutta eri syystä.

ja lisään vielä, kun on vielä aika. Jos mä olisin alkoholisti niin varma en olisi saanut niin paljon aikaiseksi mitä mä olen saanut. Mulla on kaikki tarvitseva, olen perustanut jo monta lajia ja perustamassa olen ja jatkuvasti mietin tuleva. Mulla lapset aina hyvin pukeutuneena ja heillä on kaikki mitä he haluavat, meillä on aina terveellinen hyvää ruokaa, paljon luomua. Lapset aina pääse kaikkiin tapahtumiin mitä vaan tapahtu lasten varteen, mulla aina siitä rahaa löytyy ostaa lippuja ja aika käydä heijän kanssa. Kuka alkis siitä olisi ajatellut?

[QUOTE="vieras";22132579]Tää on kun suoraan mun suusta.
Itse sairastellut vuoden ja kivut ollu pahoja ja tietysti pelkotilat kun joitakin tutkimuksia vielä avoinna,lääkkeitä kokeiltu kipuun sekä ahdistukseen laidasta laitaan heikoin tuloksin.
Tressistä ja kivusta uutena oireena panikkihäiriöt ja lääkkeistä pahoja sivuoireita,juurikin tärinää,hikoilua ja väsymystä jne.Ja myönnän että välillä otan alkoholia vaikka ei ehkä pitäisi kun voimistaa paniikkihäiriöoireita,mutta kuvittelen sen hetken auttavan ja auttaakin kunnes iskee krapula,paniikkihäiriö ja lääkkeiden oireet kerralla päälle ja silloin pelkkä korttimaksun kuitin kirjoittaminen tuskaa kaupassa kun tärisee kädet ja happi loppuu ja tuntuu että kaikki tuijottaa.
Itse ymmärrän että jonkinasteinen ongelma on elämäntavassa ja koitan kovin tsempata ja toivon että nyt uusissa tutkimuksissa selviää vian laatu ja että se saatas jotenkin hoidettua kivuttomaksi,koska lääkkeitä olen vastustanut alusta saakka ja meninkin vuoden päivät buranalla ja muulla tulehduskipulääkkeillä kunnes vatsa meinas sanoa poks,ja lääkäri varoitteli kivun aiheuttavan pää vaivaa,mitä sitten aiheuttikin paaniikkihäiriön merkeissä.
Mun mielestä ap:llä samankaltainen ongelma mutta eri syystä.[/QUOTE]

En mä ainakin alkoholia juon pahaan oloon. Ei oikeastaan mulla siitä edes ole, vaiva vaan hengenahdistus, joka vielä tutkitaan, mistä tarkkaan se johtuu. Niin ja alkoholia en edes pystyy juoda jos masentaa, mä tartun lääkeisin, mut ei alkoon, koska mulle tulee vielä pahempi olo. Tärinä mulla ei ikinä ollut, nyt vast kun lopetin lääkkeet yhtäkkiä, alkoi jo eilen

ja lisään vielä, kun on vielä aika. Jos mä olisin alkoholisti niin varma en olisi saanut niin paljon aikaiseksi mitä mä olen saanut. Mulla on kaikki tarvitseva, olen perustanut jo monta lajia ja perustamassa olen ja jatkuvasti mietin tuleva. Mulla lapset aina hyvin pukeutuneena ja heillä on kaikki mitä he haluavat, meillä on aina terveellinen hyvää ruokaa, paljon luomua. Lapset aina pääse kaikkiin tapahtumiin mitä vaan tapahtu lasten varteen, mulla aina siitä rahaa löytyy ostaa lippuja ja aika käydä heijän kanssa. Kuka alkis siitä olisi ajatellut?

Voi kuule, alkoholistit eivät aina todellakaan ole mitään rapajuoppoja. Ei nuo asiat mitä sinä teet poissulje alkoholismia.

Ja en nyt väittänyt, että sinä olisit vaan oikaisin sun luuloja alkoholisteista.

No, ihan näin omasta kokemuksesta niin alkoholisteja löytyy paljon muualtakin kuin kodittomina puistonpenkiltä dokaamasta. Ns. paremmissa piireissä on ihmisiä joilla on todella pahoja ja pitkään jatkuneita alkoholiongelmia vaikka kaikki kulissit ovat pystyssä viimeisen päälle eikä ulkopuolinen arvaisi mitään. Lapsia voidaan myös hemmotella lahjoilla, leluilla ja huvituksilla jne.

ja huom! En siis sano nettä sinulla olisi minkäänlaista alkoholiongelmaa, tuo oli vain kommentia siihen ettei se alkoholismi suinkaan näy aina päällepäin.

mä en juo pahaan oloon!!!! mulla ei edes ole pahaa oloa, mä olen tyytyväinen elämään, mulla ei minkäläistä masennusta ei mitään, mä en voi juoda jos olo pahaa, niin kuin kaksi viikkoa oli. Pitääkö mun naura jos mulla epäillään tai ei epäillään mutta ei pois suljetaan että voi olla keuhkosyöpä tai kurkkussa kasvain. Mitä onneks ei ollut. Mä olen liian neurottinen tai hysteerinen, mulle jos sellaista joku sano niin mun maailma romahta saman tien, ennen kun saan vastauksia, mun pää ei vaan osaa ajttella mitään enää muuta kun pahaa. Ja sellainen mä olen jo lapsuudesta asti, aina ajattelen pahinta ja mua ahdisti tosi paljon ja päässä ei ollut mitään muuta, kun ne ajatukset vaan

kiitos ja hei

mä en juo pahaan oloon!!!! mulla ei edes ole pahaa oloa, mä olen tyytyväinen elämään, mulla ei minkäläistä masennusta ei mitään, mä en voi juoda jos olo pahaa, niin kuin kaksi viikkoa oli. Pitääkö mun naura jos mulla epäillään tai ei epäillään mutta ei pois suljetaan että voi olla keuhkosyöpä tai kurkkussa kasvain. Mitä onneks ei ollut. Mä olen liian neurottinen tai hysteerinen, mulle jos sellaista joku sano niin mun maailma romahta saman tien, ennen kun saan vastauksia, mun pää ei vaan osaa ajttella mitään enää muuta kun pahaa. Ja sellainen mä olen jo lapsuudesta asti, aina ajattelen pahinta ja mua ahdisti tosi paljon ja päässä ei ollut mitään muuta, kun ne ajatukset vaan

kiitos ja hei

Luuletko sä, että kaikki alkoholistit juo pahaan oloon?

Yhteistyössä