Voiko netissä pettää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja come or go
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

come or go

Vieras
Meillä pitkä yhteiselo takana ja lapsiakin on, minä töissä ja mies kotona työttömänä. Noin vuosi sitten paljastui että miehelläni oli pitkään ainakin "nettiseksi"-suhde.

Arki: Minä olen kotona/lasten kanssa kaikki muut paitsi työajat, mies käy lähes joka viikonloppu viihteellä yksin ja viikolla 3 kertaa harrastuksissa 4h kerrallaan + käynnit kavereiden luona. (Minä olin lasten ollessa pieniä 7 vuotta kotona.) Hän kertoi tuon nettisekstailun syyksi sen että kaipaa ihmiskontaktia. (meilläkin seksiä vaihtelevasti 4-7 krt/vk joten ei kai se voinut puutteesta johtua?)

Sain annettua jotenkin anteeksi ja juuri kun pääsin asiasta yli tajusin että mies käyttäyi edelleen samoin kuin vuosi takaperin ja selvisi että hän jatkaa taas samaa peliä vaikka viimeksi kiinni jäädessään lupasi ettei ikinä tee mitään vastaavaa. Itkin silloin pitkään enkä saanut nukuttua viikkoihin.

Pakkaisitteko tavaranne minun tilanteessani?

Jep,pakkaisin tavarat ja äkkiä,enkä luottaisi mieheen yhtään.Oot antanu miehelle tilaisuuden ja mies mokas taas,miulle olis riitäny jo ensimmäinen kerta.Voitko olla varma ette mies oo viihteellä ollessaan pettäny kans?:|
Mies ei olis miun kunnioituksen,luottamuksen ja rakkauden arvoinen enää.:|

Viimeksi muokattu:
Tietenkin voi netissä pettää. Miksi yleisesti pidetään pettämistä vain toisen kanssa sänkyyn eksymisenä? Onhan se muutakin.
Mies on pettänyt luottamuksesi ja rikkonut yhteisiä pelisääntöjä. Pieni pesäero saattaisi olla paikallaan...

Voi, netissäkin voi pettää. Exälle tuli kiire päästä meikäläisestä eroon ku nyksältään meni kämppä alta ja piti äkkiä saada se avokiksi ettei vaan jää asunnottomaksi. Väh 5kk nettisuhdetta (väitteellä et ei me mitää tehty) takana, hyvin mahdollisuuksia jopa tavata jos tahtoivat. Avokkinsa kyl jostain syystä pyysi multa myöhemmin anteeksi (mitäköhän, en mä muuta keksi ku tuon pettämisen).

Ja jos ny tän tekstin näkevät niin tulkoot taas haukkumaan kusipääksi :heart: Ei ois eka kerta...

Jep,pakkaisin tavarat ja äkkiä,enkä luottaisi mieheen yhtään.Oot antanu miehen tilaisuuden ja mies mokas taas,miulle olis riitäny jo ensimmäinen kerta.Voitko olla varma ette mies oo viihteellä ollessaan pettäny kans?:|
Mies ei olis miun kunnioituksen,luottamuksen ja rakkauden arvoinen enää.:|

Mies on juuri sellainen "peruskiltti" mies josta ei kukaan ikinä uskoisi. Mut nyt tämän jälkeen tuntuu että voin uskoa hänestä mitä vain, en mitenkään voi olla varma ettei olisi viihteellä pettänyt. En uskoisi itsekkään että hänenlaisensä mies voi tehdä noin, niin käsittämätön järkytys ettei sitä voi sanoin kuvailla.

Onneksi naisen vaisto pelaa. :)