Voiko nega muuttua plussaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja jos voi niin millon teillä siskot hyvät on käynyt niin :)?

itsellä raskaus oireita on ja menkat vain ovat pysyneet poissa jo viikon!

testasin negan siis sunnuntaina, jolloin menkat kaksi päivää myöhässä

Kyllä voi! Mä tein kotona 3 negaa testiä ennen neukun positiivista. Tiesin jo olevani raskaana (esikoinen hylkäsi rinnan) mutta silti vaan negaa. Plussasin rv6+1.

Sä olet voinut testata liian aikaisin. Varmemman tuloksen saattaa saada vasta kun menkat on myöhässä kauemmin.

Joskus testi näyttää + jo hyvinkin varhain, mutta ei päde aina, riippuu hormonimäärästä.

Ellei menkkoja ala kuulua niin tee uusi testi, mutta odota nyt tovi ensin.

Voi, todellakin. Se on niin yksilöllistä, että suosittelen vaan testaamaan uudestaan. Mulla keväällä kp32/28 nega ja heti seuraavana päivänä plussa. Tosin tuntuu, että jotkut testitkin on vähän huonompia, käytin ensin perinteisempää, johon tulee se hämärä viiva, jota saa sitten arvuutella että onko vai eikö. Tokalla kerralla käytin Clearbluen digitaalista testiä, ja se on ainakin niin selkee, että siihen tulee vallan molemmilla kotimaisilla teksti raskaana/ei raskaana.

Jossain toisessa ketjussa joku sanoikin, että hänelle lääkäri oli joskus sanonut, että plussa ei voi muuttua negaksi, mutta nega todellakin voi muuttua plussaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja muu:
hyvä juttu,itse kysyt,itse vastaat,jatka sama mallia

Niin tein kun lisäsin asioita listaan. Toivottavasti tämä ei ole sinulle hirveä ongelma! Toivoin asioille selkeytystä enkä saarnaa.
Hyvää päivänjatkoa sinulle!

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Sitten on aina mahdollista sekin että kun oikein toivoo raskautta niin voi oireilla kaikin tavoin... :whistle:

ITseasiassa tämä raskaus olisi toki toivottu, mutta ei sen kummemmin suunniteltu. Ei mua pelota enkä pety jos en olekaan raskaana. Olo on hyvin tyyni. Havahduin vaan siihen viime viikonloppuna että menkat ei olekaan alkaneet!

Voihan se. Itse tässä raskaudessa sain ns.haamun ensin, sitten toisella merkillä puhdas nega 2vrk päästä ja kolmannella merkillä 2vrk siitä vahvan plussan. Enpä tätä raskautta osannut odottaakaan kun oli juuri ollut km (itseasiassa ovis oli ollut aivan normisti 2vko km:n jälkeen). Luulinkin tuosta ekasta haamusta että näytti km:n jälkeistä hcg:tä vielä. Mutta eipä ollutkaan :D

Yhteistyössä