N
narsistin uhri
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vielä jotain:Narsistin parisuhteet toistavat aina samaa kaavaa, jossa alussa koukuttaa uhrinsa tavalla tai toisella. Sitten n. 1/2 - 1 v. päästä narsistin naamio alkaa rapista ja ongelmat alkavat. Silloin alkaa kumppanin syyttely ja alistaminen, kumppanissa ei ole narsistin mielestä mitään hyvää.
Tuollaista se todellakin meillä oli, tosin se kesti hieman kauemmin toi hyvä vaihe, ehkä joku 2-3 vuotta, mutta lapsen tulo pahensi sitten asiaa todella paljon, sitten se todellinen alistaminen alkoikin, ehkä asiassa ärsytti toista eniten se, että minä en niin helposti aina alistunutkaan. Ja se minkä huomasin, niin miehessähän ei koskaan ollut vikaa, aina se vika oli muissa, yleensä minussa, erityisesti jos jotain tavaraa ei löytynyt, niin minähän sen aina olin piilottanut, vaikka en ollut kyseistä tavaraa edes nähnyt.
meil oli myös just noin. Raskausaika meni viel jotenkin, mut täyshelvetti irti kun vauva synty. Ekan kerran löi kun vaavi oli 6kk, aloitti sivusuhteen kun vaavi 8kk. Mua haukkui päivästä toiseen, mitään en osannut tehdä oikein, olin ruma, lihava, huono sängyssä, en osaa laittaa ruokaa... Ja mä hullu uskoin kaiken. Ja se valehtelu ja kieltäminen, kun olin 100% ett ukolla toinen mut toinen vaan naama kirkkaana valehtelee ett ei oo ja samalla syyttää mua ett kattelen muita. Eroakin tehtiin vuosi tolkulla kun se aina tuli takas lepertelemään ja osasi olla niin vakuuttava. Olin jo itekin aivan sekaisin...