Voiko nämä asiat estää tärpin tässä kierrossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mökkönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mökkönen

Vieras
Eli minulta on äskettäin otettu hammas pois ja se tulehtui. Jouduin penisiliini kuurille.
Voiko tämä stressi plus tuo lääkekuuri estää raskautumisen?
Tyhmä kysymys...

Penisilliinin ei pitäisi vaikuttaa. Sitä saa syödä myös raskauden aikana.
Jos jouduit ottamaan Buranaa tai muuta tulehduskipulääkettä, on ovulaatio voinut estyä.

Stressistä en tiedä... Toivon, että teillä tärppää hampaasta huolimatta :)

Voiko Burana oikeesti estää ovulaation?? :o Mä kun joudun niitä napsimaan välillä ihan kun karkkeja migreeniin. Olen kokeillu vaikka mitän migreeniin ja Burana on ollu parhain. Nyt rupes oikeesti pelottaa.

No joo, tulihan mulla n. viikon ajan napsittua n. 2000 mg Buranaa/pvä. Ja lisäksi jouduin ottamaan myös Dexittiä, kun tuo Burana tahtoo vaikuttaa liian hitaasti.
:(
No toivottavasti kuitenkin clomit tehoaa, ja ehkäisis särkylääkkeen jarruvaikutusta...

Toisaalta kun itsellä on tosi kova stressi, niin parempi kai laskea sen varaan, ettei tärppiä tule.

Silti aion tikuttaa ovulaatiota, jospa se sieltä kuitenkin tulisi.

Juu, aivan totta on. Tulehduskipulääkkeet estävät ovulaation. Liittyy prostaglandiinin synteesin estoon tms..... Se on ensimmäinen asia mitä lääkäri kysyy, jos raskautta ei kuulu. Älkää siis hyvät siskoset syökö Buranaa tai Imubaxia eikä mitään muuta kuin PARASETAMOLIA (=ok) ovulaation aikoihin.

Tsemppiä :)

Voi elämä! Eikö ihmisen vastuksilla ole enää mitään rajaa??? :'( :'( :'( :'(

Miehen näytetestin tulos tuli ja tulos oli tyrmistyttävä...
Ei meillä mitään toivoa vauvasta ole!!!!!!!
Koko eilisen illan ja yön ollaan miehen kanssa itketty tämän asian kanssa.

Olen todella pahoillani!
Mitä lääkärinne sanoi mahdollisuuksista? Mikrohedelmöitykset sun muuthan voivat onnistua, jos miehellä on edes jonkin verran siittiöitä. Lääketiede on nykyään kuitenkin jo ihmeiden tasolla. :hug:
Tietysti tuollaiset tulokset vetävät masennukseen, mutta kannattaa kuitenkin kysyä eri mahdollisuuksia, sellaisilta lääkäreiltä, jotka ovat erikoistuneet ns. vaikeisiin tapauksiin.
Toivon sydämestäni, että teille löytyy hoitokeino! :flower: :hug:

Lääkärin tuomiota emme ole vielä kuulleet, siis hoitomahdollisuuksista.
Maanantaina vasta pääsen meitä hoitavan lääkärin juttusille. Kyllä tuntuu, että koko maailma on romahtanut. :'( :'(

Voi Mökkönen :hug:
Toivottavasti teille löytyy keino. Kuten aikaisemmin mainittiin niin lääketiede on nykyään niin kehittynyttä. En löydä sanoja joilla voisi lohduttaa. Muistakaa aina että onhan teillä toisenne ja tukeutukaa toisiinne. Toivottavasti teillä on ystäviä/kavereita/vanhemmat tai joku kenen kanssa voisitte purkaa tunteita. Lähetän täältä sinulle IISOON :hug:

Yhteistyössä