Voiko näin mustasukkasta ihmistä edes olla???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi elämä!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi elämä!

Vieras
Aloitin uudessa työpaikassa vähän reilu kuukausi sitten. Työkavereistani noin 70% on miehiä, loput naisia. Eli miehinen ala kyseessä. Minun työparina on sitten yks mies, joka on todella mukava! Meillä juttu luistaa ja huumori pelaa yksiin aivan täysin! Meillä on mukavaa töissä, toki muidenkin kanssa on!

Mutta, nyt sitten tämän miehen avovaimo on alkanut tentata miestään joka hemmetin asiasta. Mihinkään se ei sais mennä, omiin menoihinsa. Mies kysyi, mistä johtuu, niin se sanoi vain että no siitä uudesta blondista työkaverista. Joo, mies sanoi ettei ole mitään meidän välillä, niinkuin ei olekaan, muutakuin työkavereita ollaan! Emme saisi olla fb:ssä kavereita, emme saisi varsinkaan jutella siellä, ja mikä parasta, emme saisi tehdä töitä yhdessä, puhua toisillemme emmekä varsinkaan nauraa yhdessä! Ei hitto mikä tyyppi. Voiko noin mustasukkaista ihmistä edes olla?!? :O Meillä molemmilla on perheet, mies on minua 10 vuotta vanhempi eikä mulla todellakaan ole ollut mielessä YHTÄÄN MITÄÄN. Enkä usko että tällä miehelläkään! Huoh, ja nyt sitten minusta ilmeisesti leviää työpaikassa huhu, että olen melkoinen huora! Työyhteisömme on iso, noin 300 työntekijää!

No, itseasiassa, totuus on aina ollut sellainen ja tuleekin olemaan, että juuri tuollaisesta käytöksestä tulee romanssi ennemmin tai myöhemmin. Fiksu avovaimo.

Siis onko avovaimo teidän kanssa samassa paikassa töissä? Vai mitenkä tuommoinen huhu on lähtenyt teidän työpaikalla liikkeelle..?

Jos ei ole samassa paikassa töissä niin miten avovaimo tietää sinusta yleensäkään oikein mitään? Siis tietää ainoastaan sen mitä mies on kertonut eli ehkä mies on vain sanonut jotakin väärin tai ehkä hehkuttanut vähän liikaa miten kivaa teillä on ja siitä avovaimo tehnyt oman johtopäätöksensä.

katsos kun asiat voivat nopeasti muuttuakin. Ehkä avovaimo tietää miehestään jotain mitä sinä et. Kokemuksesta voin sanoa että ei kannata liikaa kaveerata sen miehen kanssa.. nim. oma mies jätti juuri työKAVERINSA takia.

Kyllä voi ja pahempaakin..nimimerkillä nähnyt tapauksen joka vetää raivarit miehen vanhempien luona käynnistäkin :headwall: Voisin kertoa pahempaakin, mutta nettikäytös kunniaan...

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
katsos kun asiat voivat nopeasti muuttuakin. Ehkä avovaimo tietää miehestään jotain mitä sinä et. Kokemuksesta voin sanoa että ei kannata liikaa kaveerata sen miehen kanssa.. nim. oma mies jätti juuri työKAVERINSA takia.

niin just, että ehkä kannattais sitten pitää se oma mies kettingillä kiinni kotitalon kuistintolpassa, ettei vaan vahingossakaan pääse käymään niin et viihtyis työkaverinsa kanssa.. koska onhan se nyt väärin et viihtyy töissä ja työparin seurassa..
miten ihmeessä kenenkään parisuhde on enää kasassa kun on noin järjettömän mustasukkaista toimintaa... :o

Pakkohan niiden huhujen on jostakin saada alkunsa :) Yleensäkin jos ootte oikeen kiherrelly nauraa ja jutelleet. Joku on sanonut siitä jollekkin ja joku jollekkin jne.... Ja soppa on valmis. Siks ihan neutraalit välit toista sukupuolta oleviin työkavereihin on suotavaa.

Siis se miehen avovaimo on samassa työpaikassa töissä, mutta eri rakennuksessa. Ei koskaan käy samassa rakennuksessa. Ja emme todellakaan ole mielestäni LIIAN LÄHEISIÄ?? :O Missä teidän mielestä menee sitten raja? Pitääkö todella lopettaa kaikki keskustelu, joka on aivan viatonta, samanlaista mitä voisin käydä, jos työparinani olisi nainen!

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Tiedän monia tapauksia, missä työpaikkakaveruus onkin johtanut romansseihin.

Joo, mutta meidän jutusta EI KOSKAAN TULE ROMANSSIA, ei KOSKAAN! Mun mies on myös samassa työpaikassa, rakastan häntä, lastamme ja siinä se, en koskaan voisi pettää miestäni.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Siis se miehen avovaimo on samassa työpaikassa töissä, mutta eri rakennuksessa. Ei koskaan käy samassa rakennuksessa. Ja emme todellakaan ole mielestäni LIIAN LÄHEISIÄ?? :O Missä teidän mielestä menee sitten raja? Pitääkö todella lopettaa kaikki keskustelu, joka on aivan viatonta, samanlaista mitä voisin käydä, jos työparinani olisi nainen!

Melkoisen haloon olet ainakin itse nostanut asiasta. Ei millään pahalla... :whistle:

joo näin voi toki olla, mutta jostain kumman syystä sitä kykenee olemaan ihan vaan kaveri.. mulla on työkavereina pelkästään miehiä ja jostain kummansyystä mulla ei ole vipinää niiden kaikkien kanssa vaikka juttuun tullaankin.. olen kyllä löytänyt miehen työpaikalta jopa kahteen otteeseen, mutta eipä nuo ole ainoat miehet siellä kenen kanssa olen tullut juttuun ja viihtynyt...

Alkuperäinen kirjoittaja Bubble Bob:
Mistäköhän se vaimo on saanut sen käsityksen? Ilmeisesti mies puhuu susta vähän liikaa kotona, minkä jälkeen ei ole mikään ihmekkään että sen vaimo on mustasukkainen.

No onko tällä työkaverini avovaimolla sitten oikeus levittää minusta juttua että olen huora? :O Ei mitään hajua mistä nainen on saanut sellaisen käsityksen, mutta sen sanon, että ihan neutraalisti ollaan juteltu, työasioista, sekä siviiliasioista, ei tietenkään mitään henkilökohtaista. En voisi kuvitellakaan, etten puhu työparilleni, eihän työnteosta tulisi tällöin yhtään mitään.

:laugh:

Nii ja minä tiedän monia ketkä on yleensäkin ihastuneet mieheen/naiseen, usein aluksi tuttavia. Osa baarissa, ravintolassa, jopa lenkkipolulla, kirjastossa, lasten harrastuksissa.
Osa vapaita, osa ei.

Nytkö on kiellettävä naisten ja miesten väliset jutut, puhuminen yms.
Ai mutta tiedänpä lesboja, homoja ja bi-seksuaalejakin. Aattele!! yhdestä kuoriutui lesbo... mies jäi...

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:

joo näin voi toki olla, mutta jostain kumman syystä sitä kykenee olemaan ihan vaan kaveri.. mulla on työkavereina pelkästään miehiä ja jostain kummansyystä mulla ei ole vipinää niiden kaikkien kanssa vaikka juttuun tullaankin.. olen kyllä löytänyt miehen työpaikalta jopa kahteen otteeseen, mutta eipä nuo ole ainoat miehet siellä kenen kanssa olen tullut juttuun ja viihtynyt...

Noh, itse olen työpaikkani ainut nainen. :D

Melkoisen haloon olet ainakin itse nostanut asiasta. Ei millään pahalla... :whistle:

Mitä, millaisen haloon? :O

Fiksu työkaveri jättää työt työpaikalle. Ja jos toisen puolisoa noin häiritsee, ei pidä yhteyttä työkaveriinsa vapaa-ajallaan. Miks sua edes kiinnostaa noin paljon hengata sen kanssa??

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:

Näin! Ja aivan samalla tavalla puhun muidenkin työkavereiden kanssa, sekä miesten että naisten. Miksi ihmeessä muiden avovaimot eivät ole mustasukkaisia :O No ehkä siksi, kun mitään syytä ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
Fiksu työkaveri jättää työt työpaikalle. Ja jos toisen puolisoa noin häiritsee, ei pidä yhteyttä työkaveriinsa vapaa-ajallaan. Miks sua edes kiinnostaa noin paljon hengata sen kanssa??

Peesi!

Joo, mutta meidän jutusta EI KOSKAAN TULE ROMANSSIA, ei KOSKAAN! Mun mies on myös samassa työpaikassa, rakastan häntä, lastamme ja siinä se, en koskaan voisi pettää miestäni.

No mutta entä jos se mies ajatteleekin toisin? Entä jos se onkin vaikka pettänyt aiemmin puolisoaan ja siksi puoliso on heti varpaillaan?

Ja oikeasti, jos puoliso ei näe teitä teidän työpisteellä niin sitten tietää teidät keskustelut/naureskelut ainoastaan miehen kertomana. Ehkä mies on esim. kertonut jotain minkä voi tulkita väärin.

Ja eihän ne juorut välttämättä ole lähtöisin avovaimosta. On normaalia keskustella ja vitsailla ja naureskella työkaverin kanssa vaikka on toista sukupuolta mutta siinäkin menee raja.. Monesti sen ulkopuolinenkin näkee jos on jotain kipinää, vaikka siis jutut olisikin ihan ok ja siitä ne huhut sitten lähtee.

Minusta mies on tehnyt väärin ainakin siinä kohtaa, että on kertonut vaimonsa epävarmuuksista sinulle! Auta armias jos saisin tietää, että mieheni kertoilee minusta tuollaisia asioita naiskollegoilleen! Vaimon ja miehen suhteen luottamuksellisuuteen kuuluu myös se, että puolisot eivät kerro toistensa luottamuksellisia asioita muille, etenkään epävarmuuksien kohteille.

Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:

"Noin paljon hengata sen kanssa"??? :D Ei hitto tälle repesin... Missä kohtaa sanoin, että ollaan hengattu enemmänkin kuin töissä?

Yhteistyössä