Voiko näin kaameaa aamua olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puuuuuuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

puuuuuuh

Vieras
Viisi yli kahdeksan 2,5v tyttö alkoi kiukutella vieressäni, käsittääkseni oli vielä unessa. Heräsi siitä sitten ja se kiukku jatkui ja jatkui ja jatkui ja JATKUI!!! Kiljui ja riehui jotain siinä sängyllä. Heitteli peittoja ja tyynyjä menemään, sitten siirtyi lattialle ja jatkoi kiukuttelua siellä.

Kaikenkaikkiaan 45min jaksoi ennen kuin lopulta hyytyi kainalooni.

Sitten ehti kulua vartti. Olimme nousseet jo ylös ja olin antanut tytölle aamupalaksi sellaisen jacky jugupala-jugurtin. 4,5v isoveli tuli keittiöön ja kysyin, että ottaako hänkin lehmäjukurtin (lapset kutsuu niitä sellaisiksi). Sanoi ottavansa, mutta saikin ihan kauhean halvauksen. Olin nimittäin antanut väärän jukurtin pikkusiskolle. Hänen jukurttinsa oli juuri se missä näkyy myös se Jacky-teskti ja lehmä kunnolla, kun taas siskolle olisi kuulunut se missä näkyy vain osittain ne.

Joo olisihan taas varmaan pitänyt sekin tietää. Tätä seurasi semmoinen 20min mittainen huutosessio.

Nyt on sitten taas rauhallista, mutta arvatkaa rassaako aloittaa aamu näin.

Olemme olleet tällä viikolla kipeitä ja tuo 2,5v on puhunut unissaan normaalia enemmän. Eilen ei enää ollut kuumetta, mutta silti illalla 3 tuntia nukuttuaan alkoi taas kiukuta unissaan ja kiukutteli hyvän tovin silloin iltamyöhällä sitten, kun heräsi siihen kiukkuunsa.

Johtuukohan nuo siis silti edelleen siitä sairastelusta, kun on noin levotonta ja kärttyisää? Molemmat lapset oli eilen koko päivän aivan järjettömän kiukkuisia. En meinannut jaksaa enää yhtään. Kun toinen lopetti niin toinen aloitti. 4,5v oli pakko laittaa jo ennen puolta kahdeksaa yöunille, kun siinä kiukussa ei enää ollut mitään kontrollia. Ei pystynyt sanomaan yhtä sanaa enää normaalilla äänellä, kaikki tuli naristen ja kitisten. Nukahtikin sitten samantien ja nukkui aamuun asti.

Niin ja olen itsekin siis ollut kipeä ja raskaana rv35.

Melkein 8-vuotiaan lapsen äitinä ei aamuisin enää koe tuollaista, tämän aamun 'kriisi' oli vain se, että televisiosta ei heti mennyt oikea kanava päälle ja piti sitä kysyä iskältä. Aamupalat ja aamupeut tuo hoitaa itse, heräilyn jälkeen tulee yleensä silittelemään iskää meidän sänkyyn hetkeksi.

Yhteistyössä