Voiko näin tyhmää ollakaan?!!?

Minä oon ukolle tehnyt selväksi että ei meille tuu enää, jo ihan siksi että kohtu on liian heikko.
Silti hää vaan kattelee isoja masuja ja pikku vauvoja ja höpöttää että kun tahtoo tahtoo!!

Tänä aamuna viimeeks ite kattelin pikkuruisia 48cm vauvanvaatteita omassa jemmanimisessä paikassa! Äläkä vaan kerro mein ukolle!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Minä oon ukolle tehnyt selväksi että ei meille tuu enää, jo ihan siksi että kohtu on liian heikko.
Silti hää vaan kattelee isoja masuja ja pikku vauvoja ja höpöttää että kun tahtoo tahtoo!!

Tänä aamuna viimeeks ite kattelin pikkuruisia 48cm vauvanvaatteita omassa jemmanimisessä paikassa! Äläkä vaan kerro mein ukolle!!!
:LOL: :LOL:

No meillä mies on päättänyt että lapset on tässä ja kyllähän mullakin järki sen sanoo, mutta.... Tosiaan se iltatähti ois ihana ja ihan realistinen ajatuskin jopa. Nyt jos tulisi neljäs niin menisi vaihtoon auto ja asunto ja milläs hiton rahalla me se tehtäis. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja TiaMaria777:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Alkuperäinen kirjoittaja TiaMaria777:
Kuinka monta lasta sinulla on?
Kolme. 5v, 3v ja 3kk. :whistle:
Ok. Taitaa se vauva-kuume olla ikuinen ;). Meille saisi tulla kernaasti vauva, mutta minussa "vikaa" joten voi olla ettei tule enää. Kiitollinen olen yhdestäkin :heart:
Voih... :hug: Onko varmaa siis, että et voi mitenkään päin tulla raskaaksi? :(
 
Aasinsilta tyhmyyden suuntaan:

Päätin polttaa roskia sadepäivän ratoksi... Tahtooko joku palan sellaista köyhän miehen mökkilomaa? Meillä olisi vajaa sata neliötä savustettua taloa, tuskaisa perheenäiti ja pikkuisen vihainen mies :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Aasinsilta tyhmyyden suuntaan:

Päätin polttaa roskia sadepäivän ratoksi... Tahtooko joku palan sellaista köyhän miehen mökkilomaa? Meillä olisi vajaa sata neliötä savustettua taloa, tuskaisa perheenäiti ja pikkuisen vihainen mies :/
Oih :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Alkuperäinen kirjoittaja TiaMaria777:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Alkuperäinen kirjoittaja TiaMaria777:
Kuinka monta lasta sinulla on?
Kolme. 5v, 3v ja 3kk. :whistle:
Ok. Taitaa se vauva-kuume olla ikuinen ;). Meille saisi tulla kernaasti vauva, mutta minussa "vikaa" joten voi olla ettei tule enää. Kiitollinen olen yhdestäkin :heart:
Voih... :hug: Onko varmaa siis, että et voi mitenkään päin tulla raskaaksi? :(
No sanotaanko näin, että mahdollisuudet ovat hyvin pienet, mutta ei mahdotonta ole, koska yksikin lapsi on, ja ilman hoitoja...

Kiitos tsempistä :hug:
 
kaksosten äiti
ja niin sitä oltiin kolmen lapsen vanhempia muutama minuutti kun neljäs synty. piti tosiaan vaihtaa autoo ostaa tuplarattaita ja vaikka mitä. mut kuitenkin ollaan selvitty. tosin nyt mietityttää et josko kuitenkin vielä se vitonen... ei tarttis enää autookaan vaihtaa, kun jo valmiiks on menopeli mihkä koko lauma mahtuu!
 
:D kaikki ihan suunniteltuja..nyt siis kolmella lapsella automme täysmitoitettu :whistle: ja kiireellä olemme katselleet sopivan hintaista tila autoa, ovat niin kalliita,pitää ostaa sellanen 7 hengelle..
itse asiassa mulla oli kaksoset mutta toinen tipahti vessanpönttöön(julmasti sanottuna)11+viikolla..
 
Minä toivon ettei meidän lapsiluku ole vielä tässä!
Minusta on tulossa täti, hysssst! :heart: :heart: :heart:
 

Yhteistyössä