voiko mun tamponi kadota kohtuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaavarpunen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"harmaavarpunen"

Vieras
Kysyn täällä, kun on niin typerä kysymys etten kehtaa varmaan lääkäriltä kysyä :D Ja suoraan kunnon otsikko että joku nyt kertoo mulle :D

Eli ongelma on tämä. Olen synnyttänyt kaksi vuotta sitten toisen lapseni ja sen jälkeen en ole uskaltanut tamponia käyttää. Lääkäri sanoi jälkitarkastuksesa että kohdunsuu on löysästi sormelle auki. Empä kehdannut kysyä, että sulkeutuuko se koskaan kokonaan ja onko siitä jotain haittaa? Tuo kohtu on vissiin valahtanut vähän alaspäinkin, kun se tuntuu tuossa kokeiltaessa ja todella tuntuu että sinne matka jatkuisi :S Mutta onhan siellä ne kanavat ja kaikki, enhän mä saa sitä tamponia hukattua minnekään? Kun mietin että kun tamponin asettaa ja se kohtu ottaa tuossa vastaan ja jos vaan tunkean niin mitä tapahtuu, peruuttaako se kohtu edestä? :laugh:

[QUOTE="...";25546392]eikai nyt sentään... vois olla aika kivuliaskin kokemus jos tamppooni tunkis ittensä kohdunsuuhun kaulaan ja kanavaan... yök[/QUOTE]

no luulis sen olevan? toivottavasti ainakin :P
kun se kohdunsuu itsessään ei ole yhtään arka vaan ihan tunnoton, mutta semmonen kovahko joka ottaa vastaan siellä heti. mutta kun en siltikään haluaisi vahingossakaan sinne tunkea mitään vaikkei se nyt kohtuun asti menisikään.

mutta jääkö se ikuisesti auki tosiaan vai jokohan se olis kiinni mennyt?

joo mä taisin tavata elämäni miehen ja nyt epäilen et olen imuroinut peräti 2 kpl. nyt suihkuun ja tamponeja synnyttämään kyllon kivaa en olis ikinä uskonut.

tampooneista tuli mieleen, että mikäköhän vikana kun en meinaa saada tampoonia mahtumaan millään?
sormella kun koittaa niin heti siinä muutamien senttien päässä on joku "este"

olen yli nelikymppinen, mutta seksiä ei ole ollut 7 vuoteen

Yhteistyössä