Voiko mulla olla tulevaisuutta tämän treffiseuran kanssa??:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuolen nauruun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuolen nauruun

Vieras
Olin siis treffeillä erään kolmekymppisen miehen kanssa. Ensinnäkään ulkonäkö/tyyli ei miellyttänyt sitten yhtään, oli vastenmielisen näköinen tyyppi, joten jo siitä tiesin, että ei natsaa. Sitten alkoi ne jutut...

Kaveri sanoi, että etsii vaimoa tositarkoituksella ja toivoo lapsia kahden vuoden sisään ja niitä lapsia haluaa vähintään kolme sitten. Tulevan vaimon/äidin tulisi sitten jäädä kotiin hoitamaan lapsia vähintään neljäksi vuodeksi, hän kyllä elättää (mitä en sinänsä epäile, kun oli ihan hyvässä duunissa). Vaimo saisi laitella kotia mieleiseksensä ja hän kyllä rahoittaisi.

Itse opiskelen vielä ja mulle hän antoi ohjeen lopettaa opinnot, koska ne kuulemma laskee mun markkina-arvoa miesten silmissä. Että jos hänen kanssaan lähden perustamaan perhettä, niin mun ei tarvitse kouluttautua enempää, kun musta tulisi sitten päätöiminen äiti ja vaimo:D

Ei helvetti! Ja tuossa oli vain pieni, nopea esimerkki niistä jutuista. Mut on se kerran elämässään kuitenkin seurustellut (kuulin kaverilta) ja asunutkin naisen kanssa. EIkä sen tytön ollut tarvinnut oikeasti tehdä mitään, mies oli maksanut kaiken, mutta sitten oli kai alkanut tyttöä ahdistaa.

Joo, ehkä meillä ei ihan nyt elämänkatsomukset kohdanneet...

Oletko sinä assunut jonkun miehen kanssa joskus? :D Tai seurustellut? No se ei ollut sinulle sopiva mutta onhan tuo hienoa että on selvillä mitä haluaa, sinulla ei taida olla sekään vielä tutkalla? :D

Miehellä tikittää biologinen kello, haluu vakiintua ja hakee siihen sopivaa naista. Sosiaalisissa taidoissa on kyllä parantamisen varaa. Vaikka onkin vankat ajatukset tulevaisuudesta, ei ekoilla treffeillä lauota kaikkea. Vai opiskelu vähentää markkina-arvoa... :)

Sinänsä ihailtavaa että kertoi suoraan minkälaista naista etsii, eipä kumpikaan haaskaa aikaansa. Kannattaa muistaa, että tässäkin maassa on varmasti paljon sellaisia naisia jotka haluaisivat juuri tuollaisen elämän, olla kotiäitinä jne.

Kannattaa muistaa, että tässäkin maassa on varmasti paljon sellaisia naisia jotka haluaisivat juuri tuollaisen elämän, olla kotiäitinä jne.
No toki, mutta aika harva kuitenkaan on sitä mieltä, että markkina-arvon vuoksi pitää jättää opiskelut kesken. Tyhmää muutenkin, koska tilanteet voivat muuttua. Ei edes tarvitse erota vaan jäädä leskeksi. Eivät tuollaiset munattomat apinat toki sellaista osaa ajatella.

Tuohan kuulostaa jokaisen palstamamman ihannemieheltä: Nainen voi olla kotona lasten kanssa ja se sopii miehellekin... ja mikä parasta: kerrankin mies, joka maksaa kaiken!
Aika turhaahan se kouluttautuminen tään palstan juttujen mukaan monelle on ollut, kun ei aikomustakaan tehdä sitä tylsää duunia johon on koulutus.

Haluaa kulissit. :)

Joo kyllähän mulleki kelpais varsin hyvin muutama lapsi parin vuoden välein ja sais olla kotiäitinä (niinhän mä saanki, ukko elättää pienestä palkastaan koko perheen + tietty tuet päälle), mutta nii... Tuommone mies ei kyllä kelpais, joka vaatii suorastaan sitä, on niin selvät sävelet tulevaisuuden suhteen, että mitäköhän tapahtuis, jos niitä lapsia ei vaikka tuliskaan... Tai ettei vaimo sais halutessaan opiskella.

[QUOTE="just";23011437]No kyllä mulle kelpais. Ois ihanaa jos voisi olla vain lasten kanssa ja mieskin ymmärtäisi sen. Mitäs sinä sitten haluat?[/QUOTE]

Siis olis ihanaa, että mahdollinen aviomies on jo valmiiksi päättänyt, mitä sinä teet elämässäsi?
Ei ole ihan terve tuollainen mies.

Minä olen tavannut samanlaisen miehen, heti siinä alussa kun jotenkin edes alettiin tutustumaan kysyi voinko jättää yliopisto-opintoni kesken, ja emännäksi maatilalle :D

Siis nämä tollukathan luulee, että tätä ne naiset hakee eli, että voivat olla kotona lasten kanssa ja shoppailla ja mies maksaa. Entäs jos hän olisi muuten rikas siis rikkaasta suvusta ja omaisuus siinä miljoonan tai pari? Kyllä se Hjalliksen palliksellakin käy hyvä flaksi... Mutta hänen ei tarvitse sanoa noita asioita treffeillä kun ne tiedetään. ...tai Vesa Keskisellä...

[QUOTE="just just";23011495]Siis olis ihanaa, että mahdollinen aviomies on jo valmiiksi päättänyt, mitä sinä teet elämässäsi?
Ei ole ihan terve tuollainen mies.[/QUOTE]

Ei kai tuo mies ollut päättänyt, että juuri ap:n pitäisi ryhtyä hänen lastensa äidiksi. Hän vain tietää mitä tahtoo ja sanoo sen.

Toisinaan se on nainen, joka tietää tarkalleen mitä tahtoo (esim. lapsia ennen kuin täyttää 25) ja mies puolestaan on se treffiseuralainen, joka säikähtää noin tarkkaa ja suoraan esitettyä vaatimusta.

Yhteistyössä