voiko mulla kuukautiset alkaa jo?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja C.B.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

C.B.

Vieras
iltapäivää
synnytin kohta 9 viikkoa sitten ja täysimetän vauvaani, noin muutaman tunnin välein, joskus jopa useimminkin! joskus yöllä herätään 2-3 kertaa, joskus ekan kerran vasta 5-6 maissa, silloin imetys väliä siis tuntikaupalla. olin ymmärtänyt ettei kuukautiseni ala ennenkuin imetys vähenee huomattavasti? on toki vähentynyt jo alkuviikoista, mutta kyllä mielestäni imetän vieläkin "koko ajan".

tänään pyyhkiessä tuli hieman verta, minimaalinen määrä, mutta limansekaista, ihankun silloin menkkojen alkaessa. saattaahan se jotain muutakin olla..... (!?!?!?!) mutta kuukautiset tulivat heti mieleen.

osaatteko neuvoa? tosin jos ne kuukautiset ovat niin sehän kyllä sitten varmistunee hyvinkin pian itselleni ;-)

Imetys ei estä menkkojen tuloa!!!!! eikä toimi ehkäisy keinona nämä perus jutut opetetaan jo bilsan tunneilla.
Ihmettelen jos joku neukkarin täti on tuollaista tietoa antanut

Alkuperäinen kirjoittaja tamppooni:
Imetys ei estä menkkojen tuloa!!!!! eikä toimi ehkäisy keinona nämä perus jutut opetetaan jo bilsan tunneilla.
Ihmettelen jos joku neukkarin täti on tuollaista tietoa antanut

Lukiko jossain, että ap on saanut neuvolasta tuollaista tietoa? :)

Mulla alkoi kuukautiset 1kk kuluttua synnytyksestä ja täysimetin.
Myös omalla äidilläni on alkanut pian synnytyksestä vaikka on imettänyt.
Jostain joskus kuulin,että hyvin helposti raskaaksi tuleva nainen(hedelmällinen tai jotain) "kärsii" nopeestikkin synnytyksen jälkeen alkavista kuukautisista.
Ikään kuin se olisin kropan tapa kertoa,että olet taas kykenevä saamaan lapsia.
Tiedä sitten onko tässä mitään perää,mutta näin olen kuullut...

höh, vuotoa tuli vähän enemmän, ja ihan kirkkaanpunastakin, mutta siis limansekaista ja se sit loppui siihen. todella kummaa, ei ne kait sitten kuukautiset ollutkaan. kaikkea sitä tuleekin pähkäiltyä...

Uusimmat

Yhteistyössä