Voiko muka olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Teresa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Teresa"

Vieras
Mies treffipalstalla joka haluaa tutustua uusiin ihmisiin ja saada kavereita mutta jos tulee joku sellainen vastaan joka kolahtaa niin valmis vakavampaankin. Kuitenkin myöntää että seksikin kelpaa mutta jos toinen(=nainen) ei sellaista halua niin mies ei rupea vonkamaan koska kavereita ei panna. Miten tälläiseen nyt pitäsi suhtautua? Itse etsin kuitenkin ensisijaisesti jotain vakavaa.

[QUOTE="Teresa";30768651]Joka paikassa niin myös täällä aina toitotetaan että miehet yrittää aina naisten jalkoväliin.[/QUOTE]

Juu. Mutta suurin osa on fiksuja, ja osaavat olla vonkumatta kun on selvää ettei kuitenkaan saa. Kaveri/ystävä on kuitenkin parempi kuin ei mitään.

[QUOTE="Teresa";30768651]Joka paikassa niin myös täällä aina toitotetaan että miehet yrittää aina naisten jalkoväliin.[/QUOTE]

Olen itse kuullut sellaista juttua että miehet, ihan niin kuin naisetkin, olisivat kaikki yksilöitä joilla eri tavoitteet ja mielenkiinnonkohteet..

No kertokaa vielä miksi se nyt yht äkkiä lopetti kirjottelun. Kysyin vain millaisia kriteerejä hänellä on naisten suhteen ja pyysin tarkentamaan kun antoi ympäripyöreitä vastauksia.

Yhteistyössä