voiko mistään ostaa enää vanhoja cd-levyjä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Mulla olis tsiljoona levyä jotka haluaisin ostaa, mutta en tiedä yhtään mistä. Tietääkö täällä joku? Siis vanhoilla tarkoitan sellaisia jotka on ilmestynyt uusimmatkin joskus 90-luvulla.

Ja entäs onko joku nähnyt Amy Winehousen dvd:tä. Ilmeisesti siinä on live-esiintymisiä ja jotain. Näin arvostelun vanhassa Soundi-lehdessä ja alkoi kiinnostamaan.

moderaattori: ketjua muokattu. Edelleenkään tällä puolella ei saa ostaa/myydä tai kysellä kenellä ois myynnissä. Toki saa linkkivinkkejä kysellä mistä voi ostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
huuto.net ja antikvariaatit kannattaa tsekata ekana.

Mä en oikeesti tiedä että onko Turussa enää missään antikvariaatteja.

Mutta kirvash: tuo sun viimeinen linkki oli aivan mahtava aarre!!! Mä kävin siellä katsomassa ja siellä oli vaikka mitä ja vielä kohtuuedullisesti!

Kiitos :hug: Mä ARVASIN että teihin palstalaisiin voi jälleen kerran luottaa, oon mä sentään vaikeempiakin kysellyt ja aina saanut avun =) :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
huuto.net ja antikvariaatit kannattaa tsekata ekana.

Mä en oikeesti tiedä että onko Turussa enää missään antikvariaatteja.

Mutta kirvash: tuo sun viimeinen linkki oli aivan mahtava aarre!!! Mä kävin siellä katsomassa ja siellä oli vaikka mitä ja vielä kohtuuedullisesti!

Kiitos :hug: Mä ARVASIN että teihin palstalaisiin voi jälleen kerran luottaa, oon mä sentään vaikeempiakin kysellyt ja aina saanut avun =) :flower:

Varissuolla on ainakin ollu =)
Ja mitä levyjä haet ? Hipsin salaa miehen kaapil kurkkimaan :saint:

Yhteistyössä