Voiko millään testillä testata plussaa 10 päivää

Florence harmaana
Mä testasin plussan kahdeksan päivää alkionsiirron jälkeen. Eli oiskohan alkio ollut kiinnittyneenä pari päivää.. Tarkoitatko siis jollain hoidolla tehtyä hedelmöitystä? Luonnollisella tavalla en nyt jaksa muistaa miten ne siittiöt luikertelee ja kuinka kauan, mutta mulla näin.. Ja oli joku ihan tavallinen apteekin halvin testi.
 
Moi,

minä myös sain plussan 8 päivää siirron jälkeen. Testin nimeä en muista, sitä ei myydä Suomessa (asuttiin silloin ulkomailla), mutta herkkyys oli 25 mikä-ikinä-se-yksikkö-onkaan. Veritestissä Hcg oli tosi korkea, eli siksikin kai näkyi noin aikaisin. PASissa testasin haamun apteekin Clearbluella jälleen 8 päivää siirron jälkeen, mutta se raskaus meni valitettavasti kesken jo rv5.

Tosi paljon on kyllä yksilöllistä vaihtelua siinä, koska kotitesti näyttää plussaa!
 
Jos on tehty punktio ja silloin tietysti annettu irrotus piikki niin ei kannata lähtä testaileen liian aikaisin. Muutenkin jos saa negan tulee aina paha mieli vaikka sitten pp14 testi voikin olla jo positiivinen. Aconilta loytyy herkkiä testejä siis netistä oon tilannu.
 

Yhteistyössä