Voiko migreenin "alkuoireita" olla ilman kovaa päänsärkyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sareiv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sareiv

Vieras
Mulla eilen ihmeellisesti puutu ensin toinen käsi kokonaan ja sen jälkeen huulet ja toinen puoli kasvoista. Sit alko huimaamaan päässä. Ennen noita oireita oli ollut päänsärkyä jonkun aikaa, mutta ei migreeniä kuitenkaan. Joskus on ollut ennen migreenipäänsärkyä tuollaisia oireita, mutta nyt ei tullut sitä kovaa särkyä. Voiko noin käydä?

Mies meinas jo ambulanssin soittaa, mut meni ohi aika nopeesti kuitenkin. :ashamed: Mietin itekin kaikkea mahollista, mut olikohan tuo kuitenkin migreeniin viittaavaa? Tai joku ihme verenkiertohäiriö..
No hengissä kuitenkin vielä oon, eikä oireita oo ollu enää.. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja minna:
voi olla. mulla on synnytysten jälkeen muuttunut migreeni semmoseksi, että tulee vaan esioireet. Aurat ja puutumiset, mutta kova päänsärky puuttuu kokonaan.

Hyvä tietää et jollakin muullakin on käynyt noin. Oli aika kovat alkuoireet mulla eilen, mut ihmetytti tuo kun ei sitä päänsärkyä sitten tullut kuitenkaan.

mulla on ollut migreeni jo kauan.. 25 vuotta. nyt oon 36. ja tosiaan alkoi niin että esioireiden jälkeen tuli aina pääkipu ja nyt muuttunut vain esioireiseksi. hormoonimigreenisärkyä on kyllä vilelä ihan liian kanssa, blaah. Mutta hyvällä ystävälläni on ollut aina semmoinen migreeni jossa on pelkät esioireet eikä särkyä ollenkaan!

Yhteistyössä