N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tämä mies ei kai hätkähtäisi tästä kysymyksestä, aika suora on puheissaan yms. Kyllä kehtaisin kysyä, mietin vaan että onko tyhmää? Tämä mies on vanhempi minua jonkin verran, en tiedä hänen ikäänsä.
Alkuperäinen kirjoittaja jos se ois kiinnostunut:ni eiks se ois sen jo kertonut?
Alkuperäinen kirjoittaja no:totta kai voit. Turhaa aikuisten ihmisten kyräillä, kuten jossain yläasteen välitunnilla.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja no:totta kai voit. Turhaa aikuisten ihmisten kyräillä, kuten jossain yläasteen välitunnilla.
Noin ajattelen itsekin, luulen ettei hän uskoisi minusta että kysyisin suoraan. Good luck minulle..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja no:totta kai voit. Turhaa aikuisten ihmisten kyräillä, kuten jossain yläasteen välitunnilla.
Noin ajattelen itsekin, luulen ettei hän uskoisi minusta että kysyisin suoraan. Good luck minulle..![]()
onnea matkaan. Hyvin se menee ja jos mies kiinnostunut, niin luulenpa, että on tyytyväinen tuollaisesta suorasta kysymyksestä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En kysyisi. Pitäisin matalaa profiilia hetken ja testaisin jos mies kyselee, eiköhän sitä kiinnostusta vähän ole. Ei tietenkään mitään katoamistemppuja tai mykkäkoulua, mutta kertoilee itsestä hieman vähemmän jonkin aikaa eikä tuo aina esille päivän kuulumisiaan niin tarkasti ja useasti viesteissä. Joskus on kiinnostus lopahtanut liialliseen innokkuuteen itse kullakin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En kysyisi. Pitäisin matalaa profiilia hetken ja testaisin jos mies kyselee, eiköhän sitä kiinnostusta vähän ole. Ei tietenkään mitään katoamistemppuja tai mykkäkoulua, mutta kertoilee itsestä hieman vähemmän jonkin aikaa eikä tuo aina esille päivän kuulumisiaan niin tarkasti ja useasti viesteissä. Joskus on kiinnostus lopahtanut liialliseen innokkuuteen itse kullakin.
Alkuperäinen kirjoittaja kananen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En kysyisi. Pitäisin matalaa profiilia hetken ja testaisin jos mies kyselee, eiköhän sitä kiinnostusta vähän ole. Ei tietenkään mitään katoamistemppuja tai mykkäkoulua, mutta kertoilee itsestä hieman vähemmän jonkin aikaa eikä tuo aina esille päivän kuulumisiaan niin tarkasti ja useasti viesteissä. Joskus on kiinnostus lopahtanut liialliseen innokkuuteen itse kullakin.
eli pelata jotain ihan typerää ja turhaa peliä.Kun se toinen voi tuosta myös ajatella niin,että "jaaha,sillä kiinnostus sitten lopahti ennen kuin kunnolla edes aloitettiin" ja mitäs siinä sitten on voittanut?Ehdottomasti pitää puhua suoraan tämmöset asiat eikä alkaa säätämään omien ja toisen tunteilla minkään typerien testaamisten kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En kysyisi. Pitäisin matalaa profiilia hetken ja testaisin jos mies kyselee, eiköhän sitä kiinnostusta vähän ole. Ei tietenkään mitään katoamistemppuja tai mykkäkoulua, mutta kertoilee itsestä hieman vähemmän jonkin aikaa eikä tuo aina esille päivän kuulumisiaan niin tarkasti ja useasti viesteissä. Joskus on kiinnostus lopahtanut liialliseen innokkuuteen itse kullakin.
Me ei viestitellä mitenkään, melkein joka päivä jutellaan ja nähdään. Tässä on myös se että lapseni on parin päivän aikana kiintynyt tähän mieheen..
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En kysyisi. Pitäisin matalaa profiilia hetken ja testaisin jos mies kyselee, eiköhän sitä kiinnostusta vähän ole. Ei tietenkään mitään katoamistemppuja tai mykkäkoulua, mutta kertoilee itsestä hieman vähemmän jonkin aikaa eikä tuo aina esille päivän kuulumisiaan niin tarkasti ja useasti viesteissä. Joskus on kiinnostus lopahtanut liialliseen innokkuuteen itse kullakin.
Me ei viestitellä mitenkään, melkein joka päivä jutellaan ja nähdään. Tässä on myös se että lapseni on parin päivän aikana kiintynyt tähän mieheen..
:headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jäi häiritsemään päänhakkaaminen Emilyllä, kerro pois? Tämä on uusi tilanne minullekin, enkä osannut odottaa mitään tälläistä joten kommentteja ottaisin mieluusit vastaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jäi häiritsemään päänhakkaaminen Emilyllä, kerro pois? Tämä on uusi tilanne minullekin, enkä osannut odottaa mitään tälläistä joten kommentteja ottaisin mieluusit vastaan.
Ihmettelenpä vaan, että miksi sekoittaa lapsikin kuvioon mukaan kun et edes tiedä, kiinnostaako miestä seurasi sen enempää..