kertakäyttönen vaipanvaihtoalusta on varmaan passeli.Alkuperäinen kirjoittaja hedona:Senkus meet kunha otat puhtaan laudeliinan, ja mieluiten sellaisen mikä on vaan sun käytössä Tai ainakin näin mulle kätilö suositteli
Mistähän tuollaiset "ohjeet" on peräisin? Mulle sanottiin että voi mennä heti seuraavana päivänä, ja niin meninkin. =)Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Kuulemma kuukauteen ei saisi mennä synnytyssairaalan ohjeiden mukaisesti...
no näinhän se tietty on.Alkuperäinen kirjoittaja =):No sehän toki riippuu miten on synnyttänyt/tikkien ja toipumisen määrästä. Sektion jälkeen ei ole suositeltavaa mennä ihan samoin tein saunaan (vatsa täynnä tikkejä, niin haava ei välttämättä tykkää hyvää), mut jos ollu normaali alatiesynnytys, niin miksi ei?
Kätilöopistolta. Olen kysynyt asiasta vuonna 2004 ja vuonna 2007.Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:Mistähän tuollaiset "ohjeet" on peräisin? Mulle sanottiin että voi mennä heti seuraavana päivänä, ja niin meninkin. =)Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Kuulemma kuukauteen ei saisi mennä synnytyssairaalan ohjeiden mukaisesti...
upAlkuperäinen kirjoittaja x:Miten sä olet nyt jo kotona (TAI PALSTALLA ) jos eilen synnytit?