M mie Vieras 26.08.2008 #3 Juu nousee, kertyy nestettä kudoksiin. Huomaa hyvin, miten vaatteet yhtäkkiä kiristävät.
P PuRkKaPaLLo Jäsen 03.03.2008 584 0 16 26.08.2008 #4 Mulla ainankin kierron lopussa paino hieman nousee ja turvottaa...
M Mammari Vieras 26.08.2008 #5 Voi...ja yleensä myös katoaa menkkojen jälkeen. Turvotus sen kaiketi tekee.
A Ap Vieras 26.08.2008 #6 Enpä ole aiemmin kiinnittänyt edes huomiota tai ehkä en vaan ole vaa'alle noussut juuri ennen menkkoja vaikka monta vuotta ovatkin jo tulleet.Olipa järkytys tänä aamuna Kiitos vastauksista!
Enpä ole aiemmin kiinnittänyt edes huomiota tai ehkä en vaan ole vaa'alle noussut juuri ennen menkkoja vaikka monta vuotta ovatkin jo tulleet.Olipa järkytys tänä aamuna Kiitos vastauksista!
? ..... Vieras 26.08.2008 #7 Voi kuule, voi nostaa enemmänkin. Gyne sanoi mulle kerran että jopa 3 kiloa. Nestettä se vaan on, ja lähtee kyllä pois.
Voi kuule, voi nostaa enemmänkin. Gyne sanoi mulle kerran että jopa 3 kiloa. Nestettä se vaan on, ja lähtee kyllä pois.