Voiko menkkojen aikana uida?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Koskaan ei ole tätä tarvinnut edes mietiskellä,kun en menkkojen aikaan ole uimahalliin mennyt,mutta nyt sattui kylpyläreissu "pahaan aikaan" ja hiukan harmittaa kun menkat alkoi.
Voiko siis menkkojen aikana uida esim; tamppoonin kanssa?..onko edes suositeltavaa..hygieenistä? :S

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Koskaan ei ole tätä tarvinnut edes mietiskellä,kun en menkkojen aikaan ole uimahalliin mennyt,mutta nyt sattui kylpyläreissu "pahaan aikaan" ja hiukan harmittaa kun menkat alkoi.
Voiko siis menkkojen aikana uida esim; tamppoonin kanssa?..onko edes suositeltavaa..hygieenistä? :S

Kyllä minä oon uinut monen monta kertaa menkkojen aikaan. Käytät vaan tamponia, ja kannattaa ehkä vaihtaa se ennen ja jälkeen uiskentelun. Eikä sitä uimahallin vettä yleensä niin pitkälle sisuksiin mene, että se vaikuttaisi joko uima-altaan tai sinun hygieniaan :D

Mä ainakin olen useasti ollut-tamponin avulla tiätty, ja ne jotka käyttää kuukuppia, nou problem varmaan..mutta mulla on monta ystävää jotka vuotavat niin etteivät halua edes tampoonilla tulla ettei vaan käy köpelösti-olishan se kyllä niin kamalaa jos joku vuoto tapahtuisi...

Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos ASIALLISESTI vastanneille..mietiskelen vielä kehtanko mennä itse uimaan.

no ei tarvii hermostua.
mistä mä voin tietää että voiko uida vai ei :ashamed:

mut silti pitää vastata?

täällä vastailee kaikki muutkin asioihin joista eivät tiedä yhtään mitään...

niin minulla jäi viime menkat ja nyt en yhtää tiiä millon tulee vai tuleeko tässä kuussa ollenkaan , mutta 25.-2.7 mul on leiri , ja jos mul alkaa just sillon , ni voiko tosiaan tamppoonin kanssa uida D:? en todellakaan halua kesän ainoan leirin aikana olla uimatta !

Jos vuoto ei ole valtava, niin pystyt uimaan täysin huoletta tamponin kanssa. (Ja valtavalla tarkoitan että joudut vaihtamaan tamponin parin-kolmen tunnin välein.)

Kannattaa varmistaa vain että lanka ei roiku uimapuvun lahkeesta. ;)

Yhteistyössä