Voiko menkat oikeasti jäädä kokonaan pois minipillereitä käytettäessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aatamin akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo... voi.. :D Tai sitten voi tulla, kuten mulla, parin kuukauden tulva. :whistle: Aloituksen jälkeen mulla meni 6 viikkoa ennen kuin kuukautiset alkoi, sitten ne tosiaan alkoi, ja ei ne sitten oikein loppuneetkaan. :xmas: Kaksi kuukautta, hiukan enemmänkin, ne kesti, siinä välissä oli pari kertaa yksittäisiä päiviä, että oli taukoa. Sitten mä lopetinkin ne. =)

Voivat jäädä kokonaan pois tai tulla säännöllisesti kerran kuussa tai ihan mitä tahansa niiden väliltä.

Minulla ehkäisykapseli ja menkat tulevat ehkä 2 kertaa vuodessa. Alkuun tuli 2kk:n välein ja kesti pari viikkoa. Todennäköisesti vuoden päästä ovat jääneet kokonaan pois.

Minulla oli ekan kapselin kanssa noin niinkuin Pesky Pixie kertoi, tosin niukkana ja vähän pidempään kuin 2kk. En kuitenkaan tehnyt asialle mitään, siis hätiköinyt poistattamista tai mitään. Ekat puoli vuotta oli aika "vuotoista" sitten tuli pari kertaa viikon verran vähäisesti ja sen jälkeen olikin loppu aika ja seuraavan kapselin verran (5vyhteensä ) menkat kokonaan poissa.

Voi hemmetti kun alkaa epäilyttää noiden pillereiden teho. Kun tosiaan 5 viikkoa viimeisistä menkoista ja nyt alkaa jo olemaan raskausoireita(en tiedä kuvittelenko ne vaan). Pahoinvointia, vatsan turvotusta, väsymystä...

Yhteistyössä