Mulla ei oo kermaa, pelkkää maitoa vaan.Alkuperäinen kirjoittaja -:MÄ teen aina ilman munaa, käytän maidon tilalla kermaa.
Voisin kuvitella, että makrulaatikossa maito ajaa saman asian.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mulla ei oo kermaa, pelkkää maitoa vaan.Alkuperäinen kirjoittaja -:MÄ teen aina ilman munaa, käytän maidon tilalla kermaa.
nam!Alkuperäinen kirjoittaja Vernalis:Me ei laiteta koskaan munia sinne, pojan vuoksi niin kuin tiedät Mutta laitan sinne aina koskenlaskijajuustoa, nam
KuulostaakinAlkuperäinen kirjoittaja Vernalis:Keitetään makaronit lihaliemessä ja lopuksi sinne sulatetaan se juusto Koko perhee syö ihan ähkyyn kun on niin hyvää
Juu, lihaliemi tai kasvisliemi EHDOTTOMASTI makaronilaatikkoon. Inhoan sitä kuutelomaista munamaitolootaa. Liha/kasvisliemellä tulee PALJON parempi. Minä kyllä pistän 2 munaa sinne liemeen, mutta se ei oo välttämätöntä.Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:mä ikinä käytä munamaitoa,kiehautan vettä minne sulatan lihaliemen ja sen kaadan sinne sekaan.