Ehdin ihmetellä tässä jonkun aikaa, miksi 10kk vauva itkee perääni ja on lahkeessa kiinni melkein koko ajan... Aina halusi tissiä kun vain pääsi syliin, imetyksen jälkeen ollut vähän aikaa tyytyväinen mutta taas vähän ajan päästä halunnut lisää. Ensin luulin tätä kaikkea eroahdistukseksi, kunnes tajusin yhdistää sen siihen että vauva ei saa tarpeekseen maitoa. Nyt olen parina päivänä antanut pullosta ja vauva on NIIN tyytyväinen ja turhat kitinät jääneet pois oikeastaan kokonaan. Eikä yölläkään herää ehkä kuin yhden kerran, kun ennen saattoi aamuyöstä herätä montakin kertaa ja vaatia tissiä.
Mä tässä pohdin, että hyytyykö tuo maidontulo jostain syystä itsestään? :O Nyt syytän itseäni, kun olen ehkä pitänyt vauvaani liian vähällä maidolla ja luullut sitä vain eroahdistukseksi :ashamed: Ja kun mulla on ollut käsitys, että imetyksessä pätee vieläkin kysynnän ja tarjonnan laki, mutta nyt kun olen tarkkaillut herumista ym. niin hyvin kuivasti sieltä kyllä enää tulee :O Oma painokin noussut pari kiloa, että voisihan tuokin liittyä siihen ettei maidontuotanto ole niin runsasta tai jotain?
Mä tässä pohdin, että hyytyykö tuo maidontulo jostain syystä itsestään? :O Nyt syytän itseäni, kun olen ehkä pitänyt vauvaani liian vähällä maidolla ja luullut sitä vain eroahdistukseksi :ashamed: Ja kun mulla on ollut käsitys, että imetyksessä pätee vieläkin kysynnän ja tarjonnan laki, mutta nyt kun olen tarkkaillut herumista ym. niin hyvin kuivasti sieltä kyllä enää tulee :O Oma painokin noussut pari kiloa, että voisihan tuokin liittyä siihen ettei maidontuotanto ole niin runsasta tai jotain?
Viimeksi muokattu: