H
höh
Vieras
Mulla oli lievä mahatauti pari viikkoo sitten, oksensin pari kertaa ja ripuloin päivän. Nyt on taas etova olo ja paskonu oon useemman kerran ruikkua 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pallero:meillä viime viikolla oli vatsatauti ja nyt mietin, menemmekö kyläilemään lauantaina paikkaan, missä sairastetaan parhaillaan vatsatautia. Sieltäpäin sanottiin, että tulkaa vaan, kun teillähän on vastustuskyky kohdillaan. Epäilen... eli todennäköisesti ei ole sama tauti meillä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pallero:meillä viime viikolla oli vatsatauti ja nyt mietin, menemmekö kyläilemään lauantaina paikkaan, missä sairastetaan parhaillaan vatsatautia. Sieltäpäin sanottiin, että tulkaa vaan, kun teillähän on vastustuskyky kohdillaan. Epäilen... eli todennäköisesti ei ole sama tauti meillä.
No en menisi!
Alkuperäinen kirjoittaja pallero:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pallero:meillä viime viikolla oli vatsatauti ja nyt mietin, menemmekö kyläilemään lauantaina paikkaan, missä sairastetaan parhaillaan vatsatautia. Sieltäpäin sanottiin, että tulkaa vaan, kun teillähän on vastustuskyky kohdillaan. Epäilen... eli todennäköisesti ei ole sama tauti meillä.
No en menisi!
tähän minäkin olen kallistumassa. Lapset on sairastaneet taas monta viikkoa putkeen ja jos voin välttää tautia, niin sen teen. vaikka nipoksi leimautuisin.![]()