Voiko lihava nainen laittaa uimarannalle nirunaru topin?

  • Viestiketjun aloittaja "Päivi"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
No ei tietenkään!!!!
Lihavien kuuluu jäädä kotiin nurkkaan kyhjöttämään, heitellä tuhkaa päälleen ja säännöllisin väliajoin lyödä itseään rangaistukseksi läskeistä.
Jos nyt joku (todella) pakottava tarve on lähteä ihmisten ilmoille (läskeiltä sellainenkin pitäisi kyllä ihan lailla kieltää!) niin on ainakin ripustettava kyltti kaulaan:"Tiedän olevani lihava läski. Anteeksi"
Ja vielä varmuuden vuoksi on pyydettävä vastaantulijoilta anteeksi kun häiritsevät meitä normaaleja ihmisiä ulkomuodollaan.
 
VieläHetkenSatakiloinen
Hah, mä pidin pelkästään tollasta pitkää narutoppia tänään rannalla.. yleensä pidän leggareiden kans, mut tänään jätin nekin kotiin.. eikä yhtään nolottanut.
 
"qwer"
[QUOTE="Äippä";23958880]Mun mielestä se on rumaa, kun lihavat laittaa nirunaru toppeja! Se on ällöttävän näköstä! Olen samaa mieltä, että t-paita jos mikä pitää lihavan makkarat kurissa.[/QUOTE]

Ja mikä erottaa narutopin t-paidasta? Hihat. Makkarat näkyy molemmissa. Tai ei näy jos on oikean kokoinen toppi.
 
"vieras"
[QUOTE="qwer";23966422]Ja mikä erottaa narutopin t-paidasta? Hihat. Makkarat näkyy molemmissa. Tai ei näy jos on oikean kokoinen toppi.[/QUOTE]

Eikös tykoistuvissa topeissa näy?
 
"minna"
Pitääkö sen lihavan sitten mennä uimaankin se t-paita päällä? Mulla on maha revennyt ja mennyt ruttuiseksi raskauden myötä, raskausarpia ei ole. Ja mä kyllä olen siellä bikinit päällä, koska haluan ruskettaa mahani kans, kun se näyttää silloin paremmalta. mä olen päättänyt olla välittämättä muiden mielipiteistä ja mulkaisen rumasti takaisin jos joku jää vahtaamaan.
 

Yhteistyössä