Voiko laihdutus aiheuttaa pahoinvointia?help :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mei"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mei"

Vieras
Pahoin pelkään olevani raskaana, sellainen ei siis ollut suunnitelmissa.

Kuukautiset vain vähän myöhässä,mutta paha olo vaivaa :( Samanlainen kuin raskauspahoinvointi.
Nälkä on koko ajan, mutta olen alkanut laihduttaa kuukausi sitten. Maaliskuu meni ihan hyvin, kun söin sekalaisesti ja liikuin todella paljon. Nyt tämän kuun alusta olen syönyt paljon proteiinia,eikä mitään herkkuja.
Ja paha olo alkoi.
Voiko johtua tuosta ruokavaliosta??????????? Maitorahka on ollut herkkua,nyt lähinnä oksettaa. Samoin tonnikala alkoi ksettaa.
Omenaa ja porkkanaa syön,ja nälkä on parin tunnin välein.Lihaa olen himoinnut jo useamman kuukauden. Onko mulla vaan joku puutos?

Kannattaa vaihdella makuja ja ruokavaliota ennen kuin kyllästyy. Mulla ei enää mene rahka alas ja vaihdoin sen A+jugurttiin. Vaikka syön lähes joka päivä samoja juttuja niin koitan mausteilla ja sooseilla vaihdella ruuan makua.

Minä olen tykännyt maitorahkasta ennen. Sekaan esim.mustikkaa. Jännä että nyt ei vaan uppoa :O

Aamulla olo oli niin kurja, että jatkan laihduttamista liikunnan muodossa.

Jee, kiva kun aloitit tän!:) Siis itse aloitin reilu viikko sitten ja tommosella "protsku"-dietilla, siitä parin päivän päästä sairastuin pahasti ja se paha olo alkoi, ajattelinkin jo että kummastakohan se johtuu, mutta protskust siis. lisääsin vähän vihanneksia/hedelmia ja pikkasen hiilareita niin kyll se katosi....Syötkö kenties lian vähän?

[QUOTE="zxc";29742868]Jee, kiva kun aloitit tän!:) Siis itse aloitin reilu viikko sitten ja tommosella "protsku"-dietilla, siitä parin päivän päästä sairastuin pahasti ja se paha olo alkoi, ajattelinkin jo että kummastakohan se johtuu, mutta protskust siis. lisääsin vähän vihanneksia/hedelmia ja pikkasen hiilareita niin kyll se katosi....Syötkö kenties lian vähän?[/QUOTE]

Rahkoissa tosiaan on laidasta laitaan surkeita - varsinkin jos on karrageenia E407 joukossa. Oliko? No, saksalainen luomurahka ei sitä sisällä, joten on aivan ihanaa, mut se täytyy tilata erikseen joihinkin kauppoihin. Syy löytyy usein aika pienillä valinnoilla. Katsos tuonne:
http://kaksplus.fi/keskustelu/pluss...mikahan-vaivaa-6-vuotiasta-poikaa/sivu23.html

juu toki voi. liian vahahiilarisella menee ketoosiin ja se ei kaikille sovi. lisaksi joillakin on taipumusta hypoglykemiaan, josta tulee paha heikko olo. ei siis liian niukkakalorista ja niukjahiilarista dieettia. karppauskaan ei ole proteiinidieetti vaan rasvapainotteinen. kovin runsasproteiinista dieettia ei suositella.

Yhteistyössä