saatiin lahjakortti s-ryhmään. ajatuksena oli ostaa digikamera ja uus imuri.
enpä vaan tiiä löytyykö prismasta tai sokoksesta sellaista mitä kaivataan.
enpä vaan tiiä löytyykö prismasta tai sokoksesta sellaista mitä kaivataan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:se onnistuiskin jos se ois yks kortti,mutta niiton 6 korttia.
enkä viittis ostaa kaikilla jotain pientä ostosta.
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:prismalla on vaikka mitä mallejaoikeestiko sieltä ei teille kelpaa yksikään?
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:se onnistuiskin jos se ois yks kortti,mutta niiton 6 korttia.
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:se onnistuiskin jos se ois yks kortti,mutta niiton 6 korttia.
Mä en nyt tajunnut tätä :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:se onnistuiskin jos se ois yks kortti,mutta niiton 6 korttia.
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:se onnistuiskin jos se ois yks kortti,mutta niiton 6 korttia.
jaa. mullon 6 korttia mikkä on 50? arvoisia. jotta sais ne kaikki rikottua ni pitäs ostaa joka kortilla erikseen. näin ainakin luulen. tuskin se onnistuu niin että ostan tikkarin ja lykkään kaikki 6 korttia kassaneidille.
mutta eipä sen väliä. käyn kattomassa valikoiman.
en oo ikinä ennen ostanu lahjakortilla,mutta senverran tiän että rahaa toki saa takasin jos tuote on halvempi. siks mietinkin voisko suoraan muuttaa rahaks.
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:se onnistuiskin jos se ois yks kortti,mutta niiton 6 korttia.
jaa. mullon 6 korttia mikkä on 50? arvoisia. jotta sais ne kaikki rikottua ni pitäs ostaa joka kortilla erikseen. näin ainakin luulen. tuskin se onnistuu niin että ostan tikkarin ja lykkään kaikki 6 korttia kassaneidille.
en oo ikinä ennen ostanu lahjakortilla,mutta senverran tiän että rahaa toki saa takasin jos tuote on halvempi. siks mietinkin voisko suoraan muuttaa rahaks.
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:jaa. mullon 6 korttia mikkä on 50? arvoisia. jotta sais ne kaikki rikottua ni pitäs ostaa joka kortilla erikseen. näin ainakin luulen. tuskin se onnistuu niin että ostan tikkarin ja lykkään kaikki 6 korttia kassaneidille.
Alkuperäinen kirjoittaja Siis:Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:se onnistuiskin jos se ois yks kortti,mutta niiton 6 korttia.
Siis mitä hittoa?
Käytät yhen kerrallaan tai useamman kerralla, riippuen siitä paljonko sen hetkiset ostokset maksaa. Ei niitä kaikkia samalla kertaa tarvi käyttää, eikä ees samassa kaupassa?