Voiko kuukautisia siirtää vaikka jo alkaneet...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmph
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmph

Vieras
Siis tänään alkoi vuoto ja huomenna olisi lähtö mökkeilemään. Kuukautisten piti alkaa vasta sunnuntaina mutta yllättivät kesken päivän. Joskus siirsin menkkoja e-pillereillä mutta en koskaan jo vuodon alettua vaan noin päivää ennen alkamispäivää. Nytkin ois tarkotus pillereillä siirtää, jos pystyy. Kiitos!

No varmaks en voi sanoo mutta epäilen, ettei pysty enää ku vuoto on alkanut. Voithan googlettaa pillerimerkkisi ja sieltä selviää, miten se homma toimii. Mun veikkaus on kuitenkin, ettei alkaneita kuukautisia pysty enää siirtämään!

Yasmin on pillerimerkki enkä googlettamalla löydä mitään vastauksia... :/ Voih... Ei tekis mieli kärvistellä mökillä tän kans :D pitäskö mun ottaa illalla yks tabu ja katsoa alkaako vähentyä... voisko olla jotain haittaa? Hitto ku ihan untuvikko näissä asioissa...

Eihän ne kuukautiset lopu, kun aloitat pillerit, nehän aloitetaan kuukautisten ekana päivänä..

Ja eihän se nyt järkeen käy, että ne moskat jäisi sinne kohtuun kuukaudeksi muhimaan. Johan siinä on tulehdusriski.

No voi kurjuus, toisaalta ei kai se nyt maailmanloppu ole, jos on kuukautiset mökillä? Pääseehän siellä tiuhaan pesulle jne? En suosittelis ottaan enää pilleriä, kun kerran on epätodennäköistä, että enää vuoto tyssäis. Menee vielä koko hormonitoiminta sekasin. Koeta pitää hauskaa mökillä anyway, vois kurjemminkin olla =)

Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:
Eihän ne kuukautiset lopu, kun aloitat pillerit, nehän aloitetaan kuukautisten ekana päivänä..

Ja eihän se nyt järkeen käy, että ne moskat jäisi sinne kohtuun kuukaudeksi muhimaan. Johan siinä on tulehdusriski.

siis voihan kuukautisia siirtää, silloinkinhan ne jää sisälle "muhimaan"? Eikä siinä mitään tulehdusriskejä valitettavasti ole.

Ap.elle hyvää jussia, täälläkin rampataan ulkohuussissa huomenna....

En tiiä teistä mutta mä oon 12 ja maanantaina ois lumileiri koulu kolme päivää ja matka sinne kestää neljä tuntia. Ja mun vuodot on TOOSI runsaat jos koulussakin pakko lähteä sen takia niin miten lumileiri koulu
HALUAISIN SIIRTÄÄ TAI JOPA LOPETTAA NE

Yhteistyössä