Voiko kummiksi pyytää tekstiviestillä? Jos voi niin millainen viesti kannattaa laittaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mie laitoin viestillä.
laitoin muistaakseni
"Kävi mielessä juttu jo aamulla varhain; sinusta tulisi kummeista parhain. Pienelle pojalle mukaan elämään, iloa ja surua kanssaan elämään? Voisitko vastauksesti pian antaa, lastamme ristiäisissä sylissäsi kantaa?"

No en ymmärrä, miksei voi soittaa tai ihan henk.koht kysyä? Kummi nyt kuitenki on (toivottavasti) koko lapsen elämän siinä. Outoa, että pitää tekstarilla kysyä noin "vakavaa" asiaa.

Tilanne siis se, että olen yrittänyt soittaa useasti muttei vastaa, joten ajattelin että voisko laittaa viestin... mutta en keksi miten sen silleen hienosti kirjoittaisin. :)

[QUOTE="äiti";24134291]Tilanne siis se, että olen yrittänyt soittaa useasti muttei vastaa, joten ajattelin että voisko laittaa viestin... mutta en keksi miten sen silleen hienosti kirjoittaisin. :)[/QUOTE]Mitäs sit jos ei vastaa viestiinkään? Sitten sun on pakko yrittää saada se kiinni tai jotenkin selvittää muuten että onko kiinnostunut asiasta ennenkuin ehdit pyytää muita.

Kyllä mä yrittäisin saada puhelimella kiinni ja jos numero on oikea ja oma numero näkyy vastaanottajalle muttei kyseinen henkilö vaivaudu vastaamaan puhelimeen niin sit ei varmaan kannata kummiksikaan pyytää. Viesti kannattaa jättää vastaajaan jos sellainen on, niihin ei vain moni tunnu uskaltavan jättää viestejä ja se ainakin itseä ottaa päähän, oletetaan vain että soitetaan takaisin kaikkiin vastaamattomiin numeroihin.

Ei ole hänellä vastaajaa käytössä ja hän laittoi viestin minulle, että on ulkomailla 2 viikkoa, sitten tulee kotiin ja mitä asiaa minulla on. Pitääkö nyt vaan odottaa 2 viikkoa kun ristiäisetkin jo 3 viikon päästä... vai miten kerron asiani? En haluaisi vaan töksäyttää asiaa vaan kertoa sen jotenkin paremmin.

[QUOTE="äiti";24134757]Ei ole hänellä vastaajaa käytössä ja hän laittoi viestin minulle, että on ulkomailla 2 viikkoa, sitten tulee kotiin ja mitä asiaa minulla on. Pitääkö nyt vaan odottaa 2 viikkoa kun ristiäisetkin jo 3 viikon päästä... vai miten kerron asiani? En haluaisi vaan töksäyttää asiaa vaan kertoa sen jotenkin paremmin.[/QUOTE]

No laitat tekstiviestin, että on tärkeää asiaa. Voi sit joko vastata sun puheluun tai itse soittaa sulle.

Miksi haluat pyytää kummiksi noin kaukana asuvaa ihmistä? Eihän lapsi varmaan näkis kummiaan kuin maks kerran vuodessa?

Mutta itse asiaan: mäkin kyllä pyysin mesellä siskoani kummiksi :) enkä nähny siinä mitään pahaa, siskoni oli kuitenkin 16-vuotias niin jotenkin se mesettely on muutenkin meidän tapa kommunikoida.

Yhteistyössä