Voiko kovilla kivuilla ja vuodoilla alkanut raskaus päättyä hyvin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katjuska-78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Katjuska-78

Aktiivinen jäsen
12.04.2006
2 321
0
36
Tilanne siis tämä, että isänpäivä aamuna tein testin, johon sain haamun. Samana päivänä alkoi kovat kivut ja vuodot jonka seurauksena menin terkkariin ja sain lähetteen gynelle viime viikon keskiviikoksi. Lääkäri ultras ja totes, ettei siellä enää mitään oo ja hcg arvo oli silloin 35...totes, että kesken on mennyt. Piti tänä aamuna sitten tehdä varmistustesti, että Hcg on laskenut, mutta testiin läjähtikin alle minuutin kaksi ihan selkeetä viivaa, joita ei tarvinnu tihrustella. Voitte vaan kuvitella kuinka pihalla täällä ollaan :o Kauhee pelko nyt sitten, että kaveri onkin väärässä paikassa tai että jotain on muuten pielessä :$

:o

Oho, herrajestas,jännää!
Eihän toi mitenkään kauhean huonolta kuullosta kun kuitenkin näyttää hormonitasot nousevan.

Hitsi, nyt mua rupes jännää sun puolesta!

mulle kävi niin että tuli kova vuoto ja kipuja lääkäri ultras ja totes että keskenmeno jouduin kaavintaan ja jälkeenpäin ihmeteltiin kun hcg arvo vaan viel nousi uusi ultra ja lääkäri totes että kohdunulkoinen arvot nousi viel jonkin aikaa ja sit käänty laskuu ja raskaus "kuivui" itsestään.

Ota uudelleen yhteys lääkäriin niin pääset epävarmuudesta.
Toivottavasti kaikki ois sulla hyvin.

Neuvolassa käyty ja terkka oli sitä mieltä, että joko olen tai en ole raskaana :/
Gynelle soitin ja uus verikoe otetaan perjantaina ja sitten saan tuloksetkin iltapäivällä, mutta sekin antaa vaan vitettä...kaipa ne sitte jossain välis ultraa uudestaan...toivottavasti :whistle: hulluks tässä tulee kun ei tiedä pitääkö olla iloinen vai surullinen...nyt pyörii vaan kaikkia kauhukuvia mielessä :|

lisää tarinoita kyseisestä aiheesta viel kuulisin, jos jollain on ollut samanlainen tilanne =)

Onnea Katjuska jos plussa tosiaan on plussa! :flower: Toivotaan niin ja tietysti myös että kaikki olis kunnossa ja selkiintyis asiat nopsaan,kauheeta varmasti toi epävarma tilanne!
Palailethan "meidän omaankin" pinoon kertoon kuulumisia :hug:

Laitellaan nyt tännekin puolelle tietoja, että tänään otettiin tuo uusi hcg arvo ja nyt se oli 75. Lääkäri oli sitä mieltä, ettei ainakaan normaalista raskaudesta ole kyse :'( Ensi torstaina on ultra ja otetaan viel kerran tuo hcg-arvo...

itse jossain sisimmässä vielä roukkuu ohuen langan varassa ajatus, että ois hedelmöittynyt myöhemmin ja siks tuo arvo niin matala, mutta taitaa olla turhaa toiveajattelua :ashamed:

CG... Ihan alussahan tämä vasta oiskin...edellisistä kuukautisista huomenna tasan 6 viikkoa. siis normaaleista kuukautisista. Äsken kun vessassa kävin niin taas jotain ruskeaa tuhrua tulee :(

Kyllä niin vaan ajatus pyörii tämän asian ympärillä, ettei pysty kunnolla mitään muuta ajattelemaankaan. Tuntuu, että tunnit matelee ja, että se torstai ei tule koskaan. :( Pelottaa vaan sekin mitä se torstai sitten tullessaan tuo. Miettii vaan, että joutuuko kaavintaan, jos keskenmenon jälkeen on jotain jäänyt vai jos on kohdunulkopuolinen, niin tulee väkisin mietittyä, että tuolla se pieni on ja pois otetaan...tai sitten kuivuu itsellään pois. Kaikki toimenpiteet pelottaa ihan kauheesti, kun yksi kokemus nukutuksesta on ja sekin on ihan kaamee...raskaana kun olin silloin, niin en saanut mitään esilääkitystä...tuli vaan tunne, että ei saa henkeä ja tukehtuu kunnes sitten taju lähti :| ja herättyä heti oksentamaan :x

Kotona on kiree tunnelma kun hormonihyrränä täällä menen ja ukko ei tiedä milloin oon hyvällä tuulella ja milloin vähemmän hyvällä :ashamed: Ollaan yhessä koitettu tilaanteesta puhua, mutta jotenkin ei vaan sanoja löydy...

Yhteistyössä