Voiko kolme alle 5veetä leikkiä toisesas huoneessa kuuloetäisyydellä...

  • Viestiketjun aloittaja kysynpäs nyt
  • Ensimmäinen viesti
ap
No kun mä olen tähän asti hakenut jatkuvasti tuota pikkusta tähän huoneeseen takaisin, mut ei se oikein meinaa onnistua.

Haluaa tietenkin muiden kanssa leikkimään. Isosissaret ovat suht rauhallisia ja varovaisia tapauksia joten niiden suhteen en pelkää.

Mietin vaan et kun oon yrittänyt olla vaan tässä ja antaa olla hetken, mut heti ryntään jos ei tuo pikkunen tuukaan pian takaisin.

Tulee heti syyllinen olo kun tässä istun ja kaikki ovat keskenään tuossa. vaikka etäisyys on vaan pari metriä niin silti on seinä välissä.

Jotenkin tuli vielä kamalampi olo kun luin tuota kaihdinjuttua, vaikka meillä ne narut on kyllä ylhäällä.=/
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Niin,mut kuitenkaan et sano että teillä olis näin :D
Ei meillä olekaan. =)
Olen yrittänyt että olisi, mutta mua vaivaa asia joten käyn pienimmän heti hakemassa pois. (heti=10s siitä kun väkyy viimeinen vilahdus)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Niin,mut kuitenkaan et sano että teillä olis näin :D
Ei meillä olekaan. =)
Olen yrittänyt että olisi, mutta mua vaivaa asia joten käyn pienimmän heti hakemassa pois. (heti=10s siitä kun väkyy viimeinen vilahdus)
Onhan sulla korvat päässä, eli kuulet kyllä koko ajan tarviiko olla huolissaan. Anna toisen mennä sisarustensa kanssa... pahin merkkihän tenavien kanssa on aina se, että on liian hiljaista. Semmoinen sopiva älämölö = kaikki on kunnossa.
 
vieras
No meillä leikkii kolme alle 5v keskenään poissa mun silmistä, mut nuorin onkin jo 2,5v. 10kk en uskaltas laskee mukaan. Joku voi vaikka kaatua rojahtaa sen päälle ku juosta koheltavat menemään.
 
ap
No nuo ei juokse paljoa sisällä onneksi.
Nyt se on tuolla ja yritän tässä olla ryntäämättä. :D

Se taaperon ilme on kyllä aina hauskan hölmistynyt kun mutsio hyppää oviaukosta olkkarin puolella. :D
 

Yhteistyössä