Voiko kliseisempää olla?!

  • Viestiketjun aloittaja elämä on
  • Ensimmäinen viesti
Pipsa
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä kyllä nostan hattua, että ap otti kuvia, eikä alkanut riehua. Mahdoton itsehillintä. Mutta kai noita kuvia vois johonkin käyttää. :D
Peesi. Itse voisin just aloittaa sen riehumisen, mutta fiksumpaa tuo on ottaa todisteaineistoa. En tiedä voisinko todellakaan olla noin hillitty kuin ap.
 
Miksi sieltä nyt samalla sekunnilla pitää häipyä kun ei tosiaan hengenvaaraa ole? Ymmärrän ap:n viilipyttymäisen käytöksen jos tunteetkin ovat jo kuolleet niin asia saattaa tuntua jopa helpotukselta.
Odota lapsi kotiin kaikessa rauhassa ja annat hänenkin pakkailla tavaroita mukaan. Jos teillä vielä yöpyjiä niin kuva tulostukseen ja näkyville, anopille myös. Lapsen ei toki ole hyvä nähdä kuvaa.
Hissunkissun pakkailet kamoja etkä puhu miehelles mitään, epätietoisuus kalvaa enemmän kuin tapellen saadut vastaukset. Miehen kukkaron voit aina tyhjätä varsinkin jos eron myötä rahatilanne heikentyy huomattavasti. Jos kyselee perään niin sano että ystävä on varmaan ottanut maksun viime yöstä. Muista kertoa kaikille tapahtumat kuvan kera.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Hyi, että onkohan tuolla kuvan naisella kaikki muumit laaksossa? Kuka ihme suostuu paneskelemaan tuollaisessa likaisessa pannuhuoneessa. Yök :$

Saastainen nainen kaikin tavoin :x

tuskin sillä paikalla on paljon väliä kun tarpeeks kuosis on..
No hyi on :x

Ei kai kukaan ole niin munankipeä, että vaikka olisi tuhannen humalassa niin tuollaisessa paikassa alkaa panestelemaan. *kylmä väristys*
on niitä..usko pois.joitaki ei haittaa pakkasen kylmä lumihanki eikä toisia paskanen lattia..sehän on usein selitettävissä sillä humalalla (niin voi päätellä kun aamulla vaan jatketaan et hyvin on viina maistunu).eipä näitä aina uskois mutta tosiasia on kyllä et tällästä tapahtuu muuallakin kuin leffois =/

 
vv
Alkuperäinen kirjoittaja NallePuh82:
No oli se ukkokin nolo :ashamed: Mä näyttäisin kuvat ehdottomasti anopille, kun tuo lasta! Eipähän senkään tarvitse sitten ihmetellä, miksi teillä osoite muuttuu jne. :attn:
njust... itse häpeäisin sen verran miestäni (jos noin tekis), etten kyllä menisi anopille näyttämään moista materiaalia! tuskinpa se vanhan (?) anopin syytä on, mikäli poikansa (?), aikuinen mies, vehtaa jonkun kanssa jossain.

kas kun et näyttäs sille lapselle siinä samalla. eipähän hänenkään tarvi ihmetellä miksi koti muuttuu..

sitä paitsi, molemmathan on nyt tasoissa, pettäneet. tietysti ap menetti ns. ystävänsäkin.
 
ff
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Vähänkö tosta kuvasta sais hienoja lappusia jaettavaksi. :xmas:
tämä on pullollaan tuon näköisiä naisia+ miehiä, tulis vaan väärinkäsityksiä ja typeriä syytöksiä kun moista levittelis. ja on todella naurettavaa jakaa moisia "lappusia", siitä voi rapsahtaa itsellekin joku lappunen.

"hei mä jaan teille tämmösiä, täs mun mies" Öh... "niin?"
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ff:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Vähänkö tosta kuvasta sais hienoja lappusia jaettavaksi. :xmas:
tämä on pullollaan tuon näköisiä naisia+ miehiä, tulis vaan väärinkäsityksiä ja typeriä syytöksiä kun moista levittelis. ja on todella naurettavaa jakaa moisia "lappusia", siitä voi rapsahtaa itsellekin joku lappunen.

"hei mä jaan teille tämmösiä, täs mun mies" Öh... "niin?"
:LOL: :LOL: Kosto mikä kosto. juu, ymmärrän, että idea on huono, mutta kuitenkin.
 
angel
Jokuhan voi ladata tuon kuvan nettiin vaikkapa huumorikuvasivuille ja päälle osuva teksti.. Sepä vasta olisikin surullista asianomaisille. Joutua naurunalaiseksi melkein koko suomen taholta. Kauheaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja NallePuh82:
No oli se ukkokin nolo :ashamed: Mä näyttäisin kuvat ehdottomasti anopille, kun tuo lasta! Eipähän senkään tarvitse sitten ihmetellä, miksi teillä osoite muuttuu jne. :attn:
njust... itse häpeäisin sen verran miestäni (jos noin tekis), etten kyllä menisi anopille näyttämään moista materiaalia! tuskinpa se vanhan (?) anopin syytä on, mikäli poikansa (?), aikuinen mies, vehtaa jonkun kanssa jossain.

kas kun et näyttäs sille lapselle siinä samalla. eipähän hänenkään tarvi ihmetellä miksi koti muuttuu..

sitä paitsi, molemmathan on nyt tasoissa, pettäneet. tietysti ap menetti ns. ystävänsäkin.
Mun mielestä on pikkaisen eri asia näyttää kuvaa anopille kuin lapselle, jolle en tod. sitä näyttäisi. Mä en taas nää syytä, miksi AP:n pitäisi hävetä miehensä tekoa tai alkaa sitä mitenkään peittelemään.
 
HMM
Tuohon kuvaan sopi muuten loistavasti teksti:
"On joku muu, joka kuvioihin kompastuu
Oon pelimies, lähden uuteen nousuun
Muut väsähtää, venyy aamuyölle tunnit nää
Vain yksi jää silloin iskemään "

TAI

"Tule niin vien sinut kahville
ja nakkikioskille jatkoille
siitä taksiin ja saatille
tänä iltana ei tuu pakkeja"
 
Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:
täytyy itse taas olla onnellinen omasta elämästä, mäkin oon kai sen verran naiivi, etten halua edes uskoa tuollaisten "perheiden" olevan yleisiä :ashamed: Enkä tarkoita KKK pahalla... ei meillä täydellistä perhettä ole, tai no on mulle, mutta mielikuvitustarinoita ei mun tartte keksiä. Sääli vaan jos joku luulee että tuo on normaalia :ashamed:
Monessa perheessä nyt vaan on tuollaista, ja se on heille ihan normia, siitä onko se oikeesti sitä...niin noh... Ja joo, on naiivia uskoa, että tuollainen paska ei yleistä olis.
joo, mä oon sit naiivi. Mutta, opinhan jälleen uutta :|

Onko se taas jollekin vaikea uskoa, että kaikki eivät kerro mielikuvitustarinoita... vaan jollain voi oikeasti olla ihan hyvä perhe ja elämä, ilman ryyppäämistä ja tappeluita jne.? Mä tunnen näitä perheitä tosi paljon...
Mä uskon niitä perheitäkin olevan, siis niitä missä ei läträtä viinan kanssa eikä käydä vieraissa. Vaikka meidän perhe kuuluukin edellämainittuihin, niin silti olen nähnyt, kuullut ja lukennut niistä muistakin perheistä. Suomessa päihderiippuvaisia on iso liuta, ja useilla heistä on lapsia.
Tiedän henkilökohtaisesti monta perhettä missä mies riekkuu baareissa tämän tästä ja on pettänyt tai epäillään että pettää. Kotona juodaan alkoholia jatkuvasti enemmän kun se 2 saunakaljaa ja ulospäin ovat ihan normiperheitä, eivät suinkaan puliveivareita.
Alkoholistiperheessä kasvaneena voin sanoa että vaikeaa se ei-alko-ongelmaisen vanhemman lähteminen lapsineen muualle usein on.
 
vera
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
:LOL: :LOL: :LOL: Voisko tuta kuvaa ehkä laittaa kaikille ilmotustauluille ja tienvarsille? Kai sulla on kuva, mis näkyy enemmänkin? :D
Kannattaa ainakin ap:n mainita että tämän uvan on plussan palstalaiset nähnyt ainakin yli 700 kertaa... :whistle:
ja mä tiedän n. 700 ton näköstä muijaa ja 1000 ton näköstä äijää.
30 saman tyylistä pannuhuonetta.

 
Alkuperäinen kirjoittaja g:
r.sirkka... niin, sitten koko kylä naurais sulle siinä sivussa.
Ihme kostojuttuja, uskovaisella(?)
Jos se omaa oloa helpottaa, niin mikäs siinä. Kai nyt uskovaisellakin on oikeus inhimillisiin tunteisiin, joihin tuossa tapauksessa kuuluu varmasti raivo ja petetyksi tulemisen tunne jne....?
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja g:
r.sirkka... niin, sitten koko kylä naurais sulle siinä sivussa.
Ihme kostojuttuja, uskovaisella(?)
No, varmaan näin. Vaikka olen uskovainen ja tämmönen ajattelu kuuluis tietty olla poissa multa, niin silti tuntisin kyllä vihaa jos kuvassa ois mun mies. Ei siinä tilanteessa varmaan kauheasti välittäisi enää.

JA AP! Älä nyt tosissaan minun neuvoja ota. :D
 
random
tästähän sais hyvän priceless-kuvan....tyyliin: having a surprise birthdayparty at home 120e, buying alcohol for the guests 50e... finding the birthdaygirls husband fucking on the floor on her best friend...priceless!

tjsp :)
 
vv
Alkuperäinen kirjoittaja NallePuh82:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja NallePuh82:
No oli se ukkokin nolo :ashamed: Mä näyttäisin kuvat ehdottomasti anopille, kun tuo lasta! Eipähän senkään tarvitse sitten ihmetellä, miksi teillä osoite muuttuu jne. :attn:
njust... itse häpeäisin sen verran miestäni (jos noin tekis), etten kyllä menisi anopille näyttämään moista materiaalia! tuskinpa se vanhan (?) anopin syytä on, mikäli poikansa (?), aikuinen mies, vehtaa jonkun kanssa jossain.

kas kun et näyttäs sille lapselle siinä samalla. eipähän hänenkään tarvi ihmetellä miksi koti muuttuu..

sitä paitsi, molemmathan on nyt tasoissa, pettäneet. tietysti ap menetti ns. ystävänsäkin.
Mun mielestä on pikkaisen eri asia näyttää kuvaa anopille kuin lapselle, jolle en tod. sitä näyttäisi. Mä en taas nää syytä, miksi AP:n pitäisi hävetä miehensä tekoa tai alkaa sitä mitenkään peittelemään.
ei ap:n tarvikaan hävetä. itse häpeäisin, enkä todellakaan ymmärrä mitä vanhalle naiselle (anopille) kuuluu tämä asia? varmaan suht iäkäs kun poikakin jo omaa hyvät vuodet.
miksi ihmeessä pitäs näyttää noin hirveä kuva tämän miehen äidille???? siksikö, että voi syytellä anoppia vai järkyttääkseen, miksi???

asioista varmaan voi puhua ihan normaalisti, kertoa ehkä miksi eroaa mutta että levitellä tuota kuvaa iäkkäälle anopille... siis tämän nolon äijän äidille!
törkeää.

anoppi ei tietääkseni ole syyllinen tähän, eikä mitenkään ns. puolustellut poikaansa, eikä tiedä muutenkaan asiasta mitään, niin sää ajattelit, että on ihan kiva väläyttää mummolle kuva naamaan, jossa poikansa panee vierasta akkaa tuhannen tuiskeessa, että joo, tälläset synttärit!!

luuletko, ettei lapsi kysy, mikä mummille tuli tai että mitä kuvia mummille näytät...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
|

Mä uskon niitä perheitäkin olevan, siis niitä missä ei läträtä viinan kanssa eikä käydä vieraissa. Vaikka meidän perhe kuuluukin edellämainittuihin, niin silti olen nähnyt, kuullut ja lukennut niistä muistakin perheistä. Suomessa päihderiippuvaisia on iso liuta, ja useilla heistä on lapsia.
Tiedän henkilökohtaisesti monta perhettä missä mies riekkuu baareissa tämän tästä ja on pettänyt tai epäillään että pettää. Kotona juodaan alkoholia jatkuvasti enemmän kun se 2 saunakaljaa ja ulospäin ovat ihan normiperheitä, eivät suinkaan puliveivareita.
Alkoholistiperheessä kasvaneena voin sanoa että vaikeaa se ei-alko-ongelmaisen vanhemman lähteminen lapsineen muualle usein on.
joo, uskon mäkin, mutta en vaan halua uskoa että tuo olis kovin normimeininkiä. Mutta toivottavasti ap saa nyt asiansa kuntoon ja alkoholi ei enää kuuluis hänen lapsen/lasten elämään noin. Mun kotona myös oli aikoinaan alkoholiongelmia, ja siksi mun ja mun perheen elämään ei alkoholi kuulu. Lapsena sain kärsiä tarpeeksi, kun se pari saunakaljaa vaikutti hieman vanhempien käytökseen... saati sitten mökillä kun meni enemmän...
 

Yhteistyössä