Voiko katseista huomata onko mies kiinnostunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja silmäpeliäkö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

silmäpeliäkö?

Vieras
Jos huomaat miehen esim. töissä/opiskelupaikalla katsovan sinua useammin, kuin mitä normaalisti ihmiset katsovat, mutta aina kun kohtaat hänen katseensa, hän kääntää kuin säpsähtäen katseensa pois. Mitä tämä on? Voiko hän olla kiinnostunut vai onko hänellä huono omatunto?

Tv. kyllä, olen säälittävä ja toivoton :)

Minäkin ihmettelen mitä yks tyyppi kerran muinoin tuijotteli minua, vaikka ei ollut ihastunut. Minä olin häneen korviani myöten mutta ei hän sitä tiennyt. Siis aina kun nähtiin, katsoi minua, eikä kääntänyt katsetta pois jos minä katsoin. En ymmärrä vieläkään, miksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minäkin ihmettelen mitä yks tyyppi kerran muinoin tuijotteli minua, vaikka ei ollut ihastunut. Minä olin häneen korviani myöten mutta ei hän sitä tiennyt. Siis aina kun nähtiin, katsoi minua, eikä kääntänyt katsetta pois jos minä katsoin. En ymmärrä vieläkään, miksi.

se oli tiira! tiira on semmoinen virtuaalipuuma...

Katseen lisäksi toki kertoo paljon muu olemus ja eleet.. ei pelkkä toisen katsominen tarkoita, että on siinä mielessä kiinnostunut. Mutta jos vähänkin osaa flirttailla, kyllä sen huomaa ja osaa katseella tehdä selväksi että kiinnostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Äippänen x3:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Äippänen x3:
kiinnostunut

Mutta miksi kääntää katseensa pois, kun toinen katsoo kohti? :(

kun sitä ujostuttaa

Kyseessä 25-vuotias mies... Eli ei enää teini

Kyllä 25- vuotiaskin voi olla ujo etenkin jos on ihastunut :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Katseen lisäksi toki kertoo paljon muu olemus ja eleet.. ei pelkkä toisen katsominen tarkoita, että on siinä mielessä kiinnostunut. Mutta jos vähänkin osaa flirttailla, kyllä sen huomaa ja osaa katseella tehdä selväksi että kiinnostaa.

Minä en osaa flirttailla... Siis ihan oiekasti, en vain osaa. Ei ole ''ollut tarvetta'' ennen, enkä osaa myöskään tulkita mitään signaaleja, siksi nytkin näin epävarma. Esim. tänä vuonna kaksi miestä yrittänyt pyytää ulos (siis ei missään baarissa) ja olen niin typerä, etten kummallakaan kerralla edes aavistanut että toinen voisi olla kiinnostunut, vaikka molempia näinkin säännöllisesti. Että näin hyvät eväät elämään...

Yhteistyössä