Voiko karppaamalla laihtua vaikka söisin yhden suklaapatukan päivässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a p"

Vieras
Eli jos muuten karppaan ja oon tiukka, mutta se yks geisha tms, ni onko mahollisuuksia laihtua?
Ja miten te jotka karppaatte, syöttekö juhlissa esim mitään jos ei ole "karppiruokaa"? Voiko sillon tällön lipsua?

voi lipsua silloin tällöin jos omaa itsekuria. Siis että tietää ettei jatka mässäämistä enää juhlien jälkeen.

Suklaapatukka kerran päivässä ei ole silloin tällöin lipsumista...

[QUOTE="sondersson";24932938]voi lipsua silloin tällöin jos omaa itsekuria. Siis että tietää ettei jatka mässäämistä enää juhlien jälkeen.

Suklaapatukka kerran päivässä ei ole silloin tällöin lipsumista...[/QUOTE]

Mutta kysyinkin että voiko silti laihtua, vaikka söisikin sen suklaapatukan per päivä, jos on muuten tiukka? :)

Mä sanoisin, että jos haluat OIKEASTI laihtua, niin et syö joka päivä suklaapatukkaa. Koitapa induktiota: on tehokas makeannälän viejä. Ai, mikä on induktio: siitä sinun pitää ottaa selvää aivan itse.

No voit sä laihtua vaikka söisit kolmekin suklaapatukkaa joka päivä. Se vaan tarkoittaa, ettet sitten voi syödä enää mitään muuta ruokaa koko päivänä jos meinaat laihtua. Eikä se vaikuta tähän asiaan mitään, lasketko jotain painovartijapisteitä, oot muuten mehupaastolla, tai karppaat.

Jos se kokonaishiilarimäärä pysyy tuossa alle 70g päivä ja saat tarpeeksi rasvaa,yli 100g päivä, voit syödä sen suklaapatukan ja laihdut, mutta siinä suklaapatukassa lienee 20g hiilaria, että se vie aika monelta terveelliseltä tilaa paljon.

Oon nyt pysyny samassa painossa KAUAN sillä että syön epäterveellisesti; joka ilta jotain herkku iltapalaa + sitä suklaata, tavallista kotiruokaa, kahvin kanssa pullaa ym ym...
Ajattelinkin että jos jätän kaikki noi muut herkut + pastat, perunat, riisit, leivät pois ja syön sen suklaapatukan illalla, niin kai multa se paino lähtee tippumaan ku kaloreitakin tulee varmaa 1000 vähemmän per päivä?

[QUOTE="vieras";24932995]Jos se kokonaishiilarimäärä pysyy tuossa alle 70g päivä ja saat tarpeeksi rasvaa,yli 100g päivä, voit syödä sen suklaapatukan ja laihdut, mutta siinä suklaapatukassa lienee 20g hiilaria, että se vie aika monelta terveelliseltä tilaa paljon.[/QUOTE]

Missä patukassa on näin vähän hiilareita? Siis jos ei puhuta tummasta suklaasta tai jostain pienestä "pätkiksestä"

Yhteistyössä