Voiko kanankoivet valmistaa padassa, kannen alla? Auttakaa avutonta! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juuos

Vieras
Eli kanankoipi asiaa ois... Oon ite aina valmistanu tähän mennessä kanankoivet uunikokkien vuoassa, johon oon laittanu päälle foliopaperin. Nyt pääsi foliopaperi loppumaan, niin kysyisinki, että ajaako pata saman asian? Tuleeko koivista samanlaisia ja kestääkö yhtä kauan valmistaa niitä? Mites te ootte homman hoitaneet? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
kyllä mä paistan uunissa joko vuoassa tai pellillä ilman mitään folioo ja tulee oikeen hyvää kun antaa olla 175c-200c 50-60min

No meillä koko uuni ois rasvan peitossa, jos ilman kantta/folioo paistettas! Ei jaksa joka paiston jälkeen olla puunaamassa uunia puhtaaks...

Ei meillä ainakaan oo uuni rasvan peitossa kun kanankoipia tehdään ja ihan kyllä ilman kantta laitetaan ne vuokaan. Se nahkahan jää ihan löllöksi jos jonku kannne laittaa päälle, yök :x Sellanen ihana rapea nahka on paras.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei meillä ainakaan oo uuni rasvan peitossa kun kanankoipia tehdään ja ihan kyllä ilman kantta laitetaan ne vuokaan. Se nahkahan jää ihan löllöksi jos jonku kannne laittaa päälle, yök :x Sellanen ihana rapea nahka on paras.

Joo sama homma täällä, ilman mitään kansia tai folioita ja mielummin pikkusen liian kauan uunissa että saa rapsakkaa kanaa ja liha irtoaa hyvin.

Uusimmat

Yhteistyössä