Niputan nuo 2 asiaa saman otsikon alle kun en jaksa tehdä erillisiä ketjuja.
Eilisen Putouksen ja siitä syntyneen närkästyksen pohjalta...ja huomio on julkisessa taiteessa ja komiikassa, ei jokaisessa taviksen naureskelemisessa.
Voiko taide ja komiikka olla kaiken, jokaisen ilmiön yläpuolella?
Esimerkkejä.
-Ars95-näyttelyssä tehosekoittimissa pyöri smermaa, virtsaa ja verta (vanha, mutta ikimuistoinen taideteos)
-samassa näyttelyssä oli pissakukkia, eli ihmisten hankeen tekemiä pissoja
-viime viikolla näytettiin telkkarissa juttua eräästä naisesta joka tekee tauluja erivärisistä oksennuksistaan
-Putouksessa joskus Aku Hirviniemi talloi Suomen lippua
-eilen laulettiin seisaallaan Enkeli Taivaan-laulua räävittömillä sanoilla
-Jari Tervo mätkäisi Raamatun maahan Uutisvuodossa.
-Conan O'Brien taannoin monessa jaksossa irvaili nukketeatterin keinoin Michael Jacksonin pedofiliasta
Onhan näitä.
Mä en sulattaisi noista yhtään, ehkä pedareista irvailun koska ovat selkeästi tehneet väärin.
Anteeksi, olen tiukkapipo.
Eilisen Putouksen ja siitä syntyneen närkästyksen pohjalta...ja huomio on julkisessa taiteessa ja komiikassa, ei jokaisessa taviksen naureskelemisessa.
Voiko taide ja komiikka olla kaiken, jokaisen ilmiön yläpuolella?
Esimerkkejä.
-Ars95-näyttelyssä tehosekoittimissa pyöri smermaa, virtsaa ja verta (vanha, mutta ikimuistoinen taideteos)
-samassa näyttelyssä oli pissakukkia, eli ihmisten hankeen tekemiä pissoja
-viime viikolla näytettiin telkkarissa juttua eräästä naisesta joka tekee tauluja erivärisistä oksennuksistaan
-Putouksessa joskus Aku Hirviniemi talloi Suomen lippua
-eilen laulettiin seisaallaan Enkeli Taivaan-laulua räävittömillä sanoilla
-Jari Tervo mätkäisi Raamatun maahan Uutisvuodossa.
-Conan O'Brien taannoin monessa jaksossa irvaili nukketeatterin keinoin Michael Jacksonin pedofiliasta
Onhan näitä.
Mä en sulattaisi noista yhtään, ehkä pedareista irvailun koska ovat selkeästi tehneet väärin.
Anteeksi, olen tiukkapipo.