Voiko kahdet menkat tulla samaan aikaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Garlic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Garlic

Vieras
Mulla on ollut menkat myöhässä sillai että yhet menkat jäi välistä, ja nyt on sitten menkat jotka on pitemmät ku yleensä ollu, siis runsas vuoto kestäny jo kolmatta päivää, yleensä 2 päivää vuotaa ja se on siinä.
Voiko ne 2 munasolua nyt poistua samaan aikaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Garlic:
Mulla on ollut menkat myöhässä sillai että yhet menkat jäi välistä, ja nyt on sitten menkat jotka on pitemmät ku yleensä ollu, siis runsas vuoto kestäny jo kolmatta päivää, yleensä 2 päivää vuotaa ja se on siinä.
Voiko ne 2 munasolua nyt poistua samaan aikaan?

Tai sitten on keskenmennyt raskaus...

Jos sulla on yhet menkat jäänyt välistä, niin kohdun limakalvo on päässyt normaaliin kiertoon verraten ehkä paksummaksi, ja siksi vuotaakin nyt runsaammin =) Ja sulla se väliinjäänyt kierto on saattanut olla ovuloimaton, eli ei oo irronnut munasolua ja siksi on tosiaan jääneet välistä.

Alkuperäinen kirjoittaja tai:
No,onhan täällä kuultu juttuja esim.kuinka pyyhkeestä voi tulla raskaaksi =D OT:Mitse siinä pyyhe-jutussa muuten kävi loppujenlopuksi?

En ole lukenu ko.ketjua. Pyyhkeen pääl oon kyllä istuskellu ilman housuja.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Garlic:
Alkuperäinen kirjoittaja tai:
No,onhan täällä kuultu juttuja esim.kuinka pyyhkeestä voi tulla raskaaksi =D OT:Mitse siinä pyyhe-jutussa muuten kävi loppujenlopuksi?

En ole lukenu ko.ketjua. Pyyhkeen pääl oon kyllä istuskellu ilman housuja.. =)

No sitten on hyvinkin mahdollista,jos joku on siihen sattunut spermat pyyhkäiseen =D

Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
mulla oli välillä kierrot tosi pitkiä, 70 päivää ja sitä rataa, niin menkatkin oli sitten sen mukaiset |O sitä tavaraa vaan tuli ja tuli

Huh. Onneksi jäi vaan yhdet välistä, kun nytkään ei tunnu loppuvan ku oon tottunut lyhkäsiin.

Alkuperäinen kirjoittaja cvb:
Sulla siis vuotaa yleensä vain kaksi päivää?

Huh, ole onnellinen! Mulla menkat kestää normaalisti 6-9 päivää...

Joo, 1 pv tulee runsaasti rytinällä, toisena päivänä vielä sillai että siteet on kunnolla verisiä, kolmantena pv vielä sitä ruskehtavaa vähän..