Voiko Joulupataan lahjoitettavat lelut yms.paketoida valmiiksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siinähän se kysymys jo tulikin :) Jos laitan pakettikorttiiin lahjan tiedot niin voinko paketoida lahjat valmiiksi vai pitääkö ne viedä sellaisenaan keräykseen?

Emt.. mut en anna enää koskaan joulupatakeräyksiin mitään. Mulla oli tässä muutama vuos sitte aivan kauhea tilanne, kun lapsi oli vakavasti sairas ja mun talous oli ihan miinuksella. Kysyin apua pelastusarmeijalta, niin sieltä vastasivat, että en voi saada, kun mun asuinpaikkakunnalla ei ole varsinaista pelastusarmeijan toimintaa. Patoja kyllä on aina!? Sitten kun valitin asiasta ylemmälle taholle, niin sieltä sanoivat, että toki voin joulun aikoihin tulla jonottomaan itselleni ruokakassia tms isommalle paikkakunnalle :O Todella helppoa lähteä sairaan lapsen kanssa ruokakassia noutamaan kymmenien kilometrien päästä. Silloin päätin, etten koskaan enää anna näihin joulupatoihin yhtään mitään! Apu ei todellakaan mene perille.
Sain kuitenkin ko jouluna hieman apua seurakunnalta, vaikka olenkin kirkosta eronnut. Siitä olen heille kiitollinen.

Yhteistyössä