voiko jotku olla näin tyhmiä...

hittolainen kun menee hermot !!!lapset on pvähoidossa joka sijaitsee rivitalossa,(kunnan alainen ryhmis), kun lapsia menee hakeen usein pihamaalla on rivitaloissa asuvia äitejä lapsineen....ei ongelma tässä vaan siinä kuinka nämä äidit sielät mulkoilevat pahasti ja supisevat keskenään kun hakee lapsia..näkee että eivät voi sietää ilmeisesti sitä että vanhemmat halkevat lapsiaan hoidosta...liekö ongelma sitten kova liikenne kun lapsia haetaan vai mikä...mutta johan on p.e.r.k.e.l.e. jos hoitopaikka on siellä niin ei kai se meidän vanhempien vika ole.... :kieh: :kieh: :kieh:
pakko purkaa kun ei jaksa noiden idioottien supattelua katella!!!!!
 
tässä munki talossa on ryhmis ja monesti ulkoillaan heidän kanssa samaan aikaan ja samalla pihalla, ongelma mun mielestä siinä kun lapsia haetaan vanhemmat ei komenna lapsia ja antaa niiden repiä taloyhtiön istutuksia, hoitoaikana tätä ei saa tehdä mutta kun lapsia haetaan ja juttelee vanhempien kanssa hoitajat ei enää kiinnitä huomiota siihen ja vanhemmat ei myöskään välitä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 18:08 Jessenia kirjoitti:
tässä munki talossa on ryhmis ja monesti ulkoillaan heidän kanssa samaan aikaan ja samalla pihalla, ongelma mun mielestä siinä kun lapsia haetaan vanhemmat ei komenna lapsia ja antaa niiden repiä taloyhtiön istutuksia, hoitoaikana tätä ei saa tehdä mutta kun lapsia haetaan ja juttelee vanhempien kanssa hoitajat ei enää kiinnitä huomiota siihen ja vanhemmat ei myöskään välitä.
no tällä ryhmiksellä on oma piha rivitalojen takapihalla joten eivät ole häiritsemässä asukkaiden "rauhaa".....
ja perkule kyllä mä kipesästi maksan että muksut saa olla hoidossa joten olis vaan ne asukkaat hiljaa....ja juu olen kuullut kun välillä puhuvat isoonkin ääneen....mutta heh, eipä mun vaatetus nii magee ole joten toki voivat supista siitäkin... =)
 

[/quote]

no tällä ryhmiksellä on oma piha rivitalojen takapihalla joten eivät ole häiritsemässä asukkaiden "rauhaa".....
ja perkule kyllä mä kipesästi maksan että muksut saa olla hoidossa joten olis vaan ne asukkaat hiljaa....ja juu olen kuullut kun välillä puhuvat isoonkin ääneen....mutta heh, eipä mun vaatetus nii magee ole joten toki voivat supista siitäkin... =)
[/quote] joo no eri asia sitten ei pitäs häiritä. ja ei muakaa muuten häiritse ne ryhmiksen lapset ja aikuiset mutta maksaa ne istutuksetki ja ne on sitten meiltä asukkailta.
 
noooh
\no tällä ryhmiksellä on oma piha rivitalojen takapihalla joten eivät ole häiritsemässä asukkaiden "rauhaa".....
ja perkule kyllä mä kipesästi maksan että muksut saa olla hoidossa joten olis vaan ne asukkaat hiljaa....ja juu olen kuullut kun välillä puhuvat isoonkin ääneen....mutta heh, eipä mun vaatetus nii magee ole joten toki voivat supista siitäkin... =)

[/quote]

meinaatko että ne asukkaat ei maksa niistä asunnoistaan.....? :whistle:
 

Yhteistyössä