Voiko joku auttaa mua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mulla ei ole puhelinta. Rahat on ihan finaalissa. Tili tulee ens viikolla. Yhdessä pikavippifirmassa mulla on myönnettynä luotto, josta voisin nostaa tilille että pärjään ens viikkoon.

MUTTA... siellä on vanha tilinumero. Ja ainoa tapa jolla sen saa muutettua on soittaminen. Voiko joku soittaa mun puolesta? Laitan tarkemmat tiedot yksityisviestillä...

Mulla ei ole puhelinta. Rahat on ihan finaalissa. Tili tulee ens viikolla. Yhdessä pikavippifirmassa mulla on myönnettynä luotto, josta voisin nostaa tilille että pärjään ens viikkoon.

MUTTA... siellä on vanha tilinumero. Ja ainoa tapa jolla sen saa muutettua on soittaminen. Voiko joku soittaa mun puolesta? Laitan tarkemmat tiedot yksityisviestillä...
Älä hyvä ihminen ota mitään pikavippejä, vaan kerjää euro pikakaurahiutalepakettiin ja elä sillä tiliin asti. Sinulla ei ole jatkossa varaa maksaa sitä pikavippiä pois ja sitten olet entistä pahemmissa veloissa.

Kyllä sä ilman puhelinta pärjäät viikon verran. Netti kerran toimii ja whatsapp pelaa, niin kaikki on hyvin. Enkä mä usko että pikavippifirma muuttaa tilinumeron pelkällä soitolla. Muutenhan sitä olisi jokainen Rainer ja Mertsi koko ajan soittamassa ties kenen "vääristä tilitiedoista" ja korjailemassa niitä oikeammiksi.

• Tykkää
Reactions: Ammu Moolok

Yhteistyössä