Voiko itse vaihtaa suksien siteitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli meillä lapsella on sukset, joissa on NNN-side. Kuitenkin monot jäi pieneksi, ja kotoa löytyisi isommat monot, joissa SNS. Lisäksi löytyy yhdet ihan liian pitkät sukset, joissa olisi ylimääräisenä SNS-siteet. Saisko niitä mitenkään itse vaihdettua vai pitääkö olla ammattilainen? Ja onko se ylipäätään mahdollista vaihtaa suksiin siteitä, eikös niistä vanhoista jää jotain reikiä?

ihan samaa mietin, meillä olisi lasten sukset, joissa sellaiset siteet, joihin menee talvikenkä. Lapsi on menossa hiihto-opetukseen ja haluaisin ihan oikeat monosukset, mutta tuntuu turhalta ostaa kokonaan uudet sukset kun sopivat kotoa löytyy.

[QUOTE="hmmm";27952787]ihan samaa mietin, meillä olisi lasten sukset, joissa sellaiset siteet, joihin menee talvikenkä. Lapsi on menossa hiihto-opetukseen ja haluaisin ihan oikeat monosukset, mutta tuntuu turhalta ostaa kokonaan uudet sukset kun sopivat kotoa löytyy.[/QUOTE]

Meillä on lapsella eskassa hiihtoa varmaan max 4 kertaa. En viitsisi uusia monoja sen takia ostaa. Lapsi itse on kiinnostunut enemmän luistelusta ja vapaa-aikana tykkää mieluummin harrastaa sitä, eli tulisi monoille hintaa muutaman kerran takia..

Minä vaihdatin juuri lapseni suksissa siteet toisiin suksiin. Pyysin tuhattaitoista isääni tekemään sen, mutta totesi että se on ammattilaisten hommaa ja vei ne liikkeeseen. Maksoi 15 euroa.

Hyvin onnistui kun itse vaihdettiin, tiedoksi muillekin. En ehkä uskaltaisi uusien suksien siteitä lähteä vaihtamaan, mutta meillä oli kirppissukset, joten ei ois kallis mennyt pilalle.

[QUOTE="aapee";27953689]Hyvin onnistui kun itse vaihdettiin, tiedoksi muillekin. En ehkä uskaltaisi uusien suksien siteitä lähteä vaihtamaan, mutta meillä oli kirppissukset, joten ei ois kallis mennyt pilalle.[/QUOTE]

täytitkö jollakin tyhjät reijät?

Yhteistyössä