voiko isä olla tärkeä vähän yli 1v jos ei ole vauvana tekemisissä..?

• Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti
:/
meillä ei mies viettänyt pojun kanssa aikaa ennen ku oli 1,2kk.. nyt ihan ok väleiss.. mut jotenkin tuntuu ettei poika oo hänen kanssaan niin hyvin ku esim. mun isoveljenkanssa.. jota näkee lähes päivittäin.. korjaantuuko asia? mies on nyt tosissaan alkanut kiinostumaan pojasta, halivat ym kyllä mut jokin luottamus puuttuu

halipupu
Pikkuhiljaahan tuollaiset ihmissuhdeasiat kehittyvät myös aikuisen ja lapsen välillä jos näkevät tarpeeksi ja ovat tekemisissä toistensa kanssa. Eli älä vielä luovuta, vaan kannusta ja rohkaise pojan isää kanssakäymiseen. Paljonko pojalla on nyt ikää?

cukkis
varmasti asia voi alkaa korjaantumaan. Mies on nyt vasta tajunntu ja saanut kontaktia poikaan kun kasvaa. Näin meilläkin on käynyt. tosin isä on kyllä kuvioissa mukana mutta illat ja v-loput raksalla. Mutta nyt kun poika on 2 vee ja alkanut puhumaan ja osaa sanoa isin...niin heillä on paljon yhteistä.....ja mies osaa olla paljon paremmin lapsen kanssa kun lapsi on kasvanut. Nyt se suhde varmaan alkaa vaan syventymään heillä.

joten älä huoli turhaan

Kyy
Mun mies tuli meidän elämään kun poika oli just vähän päälle vuoden. Nyt 4v. ja luottaa kyllä ihan täysillä "isäänsä". Eli kyllä se siitä voi kehittyä tuossakin iässä. Lapset kun ei ees muista niin kauheesti sitä elämäänsä alle 1v. Meilläkään poika ei edes tajua, ettei "isi" ole aina ollut meidän kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Mun mies tuli meidän elämään kun poika oli just vähän päälle vuoden. Nyt 4v. ja luottaa kyllä ihan täysillä "isäänsä". Eli kyllä se siitä voi kehittyä tuossakin iässä. Lapset kun ei ees muista niin kauheesti sitä elämäänsä alle 1v. Meilläkään poika ei edes tajua, ettei "isi" ole aina ollut meidän kanssa.
samoin meillä mutta poika oli 8kk kun Mies tuli meijän elämään. omaa isää poika ei tunne lainkaan

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
alusta alkaen, mut ei oikein ollut pojan kanssa.. yhden ikävän tapahtuman takia..niin niin mut on siis sitä nähnyt ym koko ekan vuodenkin
Ei syytä vielä tuon takia huoleen. Omasta kokemuksesta väitän, että isälle ja lapselle voi kehittyä hyvä suhde vaikkei mies vauvaikäisestä perustaisikaan

Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
samoin meillä mutta poika oli 8kk kun Mies tuli meijän elämään. omaa isää poika ei tunne lainkaan
Ei meilläkään tunne biologista isää, ei edes tosiaan tiedä tämän olemassa olosta.

Minkä ikäinen poika sulla on ja tietääkö bioisän olemassa olosta?

Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
Ei meilläkään tunne biologista isää, ei edes tosiaan tiedä tämän olemassa olosta.

Minkä ikäinen poika sulla on ja tietääkö bioisän olemassa olosta?
3v nyt on poika ja ei oo hänellä harmaintakaan aavistusta ettei mun mies olis hänen isä. isäksi kutsuu ja ihan isänä tuo ukkokin käyttäytyy mutta ollaan kyllä aateltu että tottakai kerrotaan asian oikee laita sitten kun on valmis noin vaikeita asioita ymmärtämään

Yhteistyössä