L
leipuri
Vieras
Esim. sokerikakuissa, kääretorttupohjissa jne. Haluaisin luopuoa valkoisen sokerin käytöstä kokonaan...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24469116:eli siis ruokosokeria... harhaanjohtava nimitys![]()
Sen verran viilaan nyt pilkkua: Intiaanisokeri on täysruokosokeria.
Tarkoitat varmaankin intiaanisokeria (se on ruskea sokeri). Eli sitä voi käyttää kuten tavallista sokeria, mutta kahviin, teehen ja pullataikinaan en sitä suosittele. Muuten kyllä olen itse ainakin käyttänyt. Zemppiä leivontaan. =)
Mä oon kokeillut aika moneen ja tullut siihen tulokseen, että korvaan intiaanisokerilla normisokrun vain rahkoissa ja ruuanlaitossa, leipomiseen siitä ei ole, tulee tosi tosi pahaa ellei laita tyyliin kolminkertaista määrää. Makuasia toki.
Migreeni siitä tulee, en käytä ollenkaan. Moni luomutuote on pilattu sillä. Luomuhunajaa voi toki lisät aina kun makeutta kaipaa, ihan itse lusikalla purkistaEsim. sokerikakuissa, kääretorttupohjissa jne. Haluaisin luopuoa valkoisen sokerin käytöstä kokonaan...