Voiko imusolmukkeet turvota, jos on selkä ja niskat ihan jumissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Ä

Vieras
Mulla on kaulan imusolmukkeet turvoksissa ja kipeät, flussaa ei ole, mut selkä ja niskat kipeet ja jumissa. Voiko liittyä tuo imusolmukkeiden turpoaminen selkävaivoihin?

Periaatteessa kun ajattelee, että imusolmukkeethan turpoaa jos on esim. tulehdusta jossain. Ja jos sulla on lihaksissa tulehdus, kun ovat tosi kipeänä. Niin voisi johtua siitä. Tai sitten sulla on joku pöpö itämisvaiheessa, oireita ei vielä ole mutta imusolmukkeet tekee töitä vastustaakseen sitä.

Tuskinpa vaan ellei ole ihan jotain tulehduksellista tilaa siellä selässä. Nuo imusolmukkeethan turpoavat siksi, koska valkosolujen "sitomat" bakteerit ja virukset kertyvät sinne. Ne voivat myös turvota ja ärtyä jatkuvasta ronkkimisesta. Oletko edes varma, että ovat turvonneet? Läpimitta yli 2cm?

minun on jatkuvasti hartiat jumissa ja niska täynnä turvonneita imusolmukkeita, olen käynyt hierojalla,käyttänyt mobilaattia, venytellyt jne. Patit aiheuttavat kovia mikreenikohtauksia jakuvasti ja ilmestyvät aina kun olen töissä. lääkärille menossa, en tiedä mistä johtuu mutta kamala riesa arjen keskellä. Kokemuksia? Tietoa?

Yhteistyössä