Voiko iholle laittaa erikeeperiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mies sanoi hänellä olevan iholiimaa, että ei tarvitse tilata. No eihän sitä liimaa nyt sitten mistään löydy ja enää ei ehdi tilata viikonlopuksi. Asumme pienellä paikkakunnalla joten täältä sitä ei mistään saa. Enkä lähde mihinkään 80km päähän etsimään jos sitä löytyisi. Lähikaupungeissa sitä tuskin on kun ei ole aiemminkaan ollut. Olisi vain pitänyt tilata sitä iholiimaa miehestä välittämättä!

Pakko olisi liimaa olla halloweenmeikin takia.

En kaipaa mitään nurinaa siitä, että miksi pitää vietää halloweeniä ei me ainakaan vietetä jne. Me vietetään ja sillä selvä.

Erikeeperiä voi laittaa. Ei ole megamyrkyllistä ja lähtee helposti pesemällä pois. Mutta lähteekö sitten niin helposti, että hikoilukin aiheuttaa ongelmia? Eli ehkä siinä iholiimassa on jotain varta vasten siihen käyttöön harkittuja ominaisuuksia. Joka tapauksessa en usko, että erikeepperi mitään ongelmia aiheuttaa tuollaisessa poikkeuskäytössä kun ei ole jokapäiväistä. Lapsena me tehtiin erikeepperistä "keinoihoa", jota sitten revittiin eikä mitään ongelmia tullut.

Erikeeperi on ihan jees, mutta ei sillä vissiin esim. kulmakarvoja peitä samaan malliin kun iholiimalla...joten sopiminen riippuu siitä mihin käyttää.
Erikeeperi ei ole vaarallista normaali iholle.

Kiitos teille. Ehkä mä sitten uskallan sitä koittaa. Kyllä mä muistan kun lapsena sitä kuivui käsiin askarrellessa ja sitä oli kiva nyppiä pois. :D Kulmakarvoja sillä ei tarvitse peittää vaan mun pitää saada yksi asuun liittyvä oleellinen juttu kasvoihin kiinni.