voiko ihmiseen ihastua ennen kuin on tavannut edes livenä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nettideittailua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nettideittailua

Vieras
tapahtui siis niin, että yövuoron pimeinä hetkinä laitoin leikilläni deitti-ilmon eräälle sivustolle, tarkoituksena katsoa ketä siellä on ja kuluttaa aikaa ehkä juttelemalla jollekkin..

no, selasin alueen tarjontaa, kun tämän miehen kuva tuli vastaan. Se iski heti ja jonnekin syvälle. laitoin hälle heti flirttiä, hän ei ollut paikalla.

seuraavana aamuna hän oli vastannut ja kysyi mitä halusin tietää.

Mä olin niin myyty heti. vaikka mulle kirjotti sinne tosi monet todella komeat, jopa komeammat kuin tämä yksi, niin niistä ei tullut mitään fiiliksiä, ei siis mitään!

pari päivää juttelimme sivustolla, hän antoi numeronsa ja pyysi kirjoittamaan/soittamaan.

kirjoiteltiin ahkerasti 4 päivää, kunnes hän kysyi että saako soittaa, ja niin puhuttiin n. tunti..

nyt ollaan sovittu tapaaminen, reilu viikko ensimmäisestä yhteyden otosta.

molemmat odottavat aivan innolla, kun näen hänen kuviaan jossa on lapsensa kanssa, niin mä liikutun, ja mä en ole koskaan mikään herkkis...

tää tunne on oikeasti hirvittävän pelottava, hän sanoo tuntevansa samoin...

siis voiko jostain ihmisestä tietää että hän on se oikea tai jotain vaikka ei olla tavattukaan vai onko tää jotain muuta??

Olet ihastunut siihen mielikuvaan, jonka hän haluaa antaa sinulle. Et siis todelliseen ihmiseen. Kaikki antavat itsestään upean kuvan netissä - se on aika helppoa.

Todellisuus ei ikävä kyllä vastaa aina mielikuvaa.

tottakai voi ihastua, mutta todellisuus voi olla erilainen!
Minä ihastuin todella palavasti netissä tapaamaani mieheen ja todellisuudessa hän olikin aika erilainen mitä olin ajatellut mutta rakastuin palavasti ja nyt ollaan oltu yhdessä jo 5v ja kahden lapsen onnelliset vanhemmat :)

Sä kuulostat ihan multa mun sinisilmäisempinä aikoinani. Voivoi.
Saanko tulla tulevaisuudesta kertomaan sulle, että murupieni, älä usko kaikkea ja pistä ne jalat nyt maahan. Tuo mystiikka jota tuohon alkuun kehitit, on vaan sun omassa päässäsi. Miehen huomio ja kauniit sanat ja nuo samoin tuntemiset on pelkkää höttöä, josta ei jää todellisuudessa jäljelle mitään. Se vaan puhuu tarkoittamatta mitään. Se ei ole mukana tässä jutussa kuten sä, ehkä siksi että se on mies, ehkä siksi että se on ikävämpi ihminen ja tahtoo ajaa vaan omia etujaan (=itsetunnon pönkitys, seksi jne).

Älä hyvänen aika pistä koko sydäntäsi peliin vielä, tuossa tulee käymään huonosti. Mä oon kokenut tuon kaiken vähän turhan monta kertaa kun en ekasta kerrasta oppinut.. Tassut maahan, tyttöseni, oikeasti. Odota edes pari kuukautta.

siis voiko jostain ihmisestä tietää että hän on se oikea tai jotain vaikka ei olla tavattukaan vai onko tää jotain muuta??

Ihan sama mitä muut sanoo - mä tunsin niin. Ja tää ihminen toisella puolen maapalloa.

No, tavattiin puolimatkassa ja nyt ollaan naimisissa ja eka lapsikin tässä tullut :) Ja *kop kop puuta*, onnellisia.

Se oli juuri sitä mitä tunnettiinkin.

Mielikuvaan ihmisestä voi ihastua ja ehkä rakastuakin.

Se, onko netin perusteella saatu mielikuva oikea, onkin asia erikseen. Ehkä ei ole, ehkä on. Se selviää, kun tapaa toisen oikeassa elämässä.

Terveisiä tulevaisuudesta: Oletko koskaan kuullut mukavasta miehestä?

Olen kyllä, tavannutkin heitä. Mutta ne miehet ei aloita kanssakäymistä apn kuvauksen mukaan. Nuo tyypit on niitä sarjadeittaajia ja pelimiehiä, ei niitä tavallisia mukavia miehiä. Ihan oikeasti. Tuo on naisten romantiikannälkäistä satua "siitä oikeasta", johon nämä tietyntyyppiset miehet menevät mukaan pelaamaan ja saavat sitä kautta naisen samantien koukkuun. Tai ainakin tietyntyyppiset naiset (mun ja apn kaltaiset, jotka uskotaan romantiikkaan ja siihen ainoaan oikeaan jne).

Olen ollut tosi kyyninen ihastumisen ja rakkauden suhteen jo yli 10 vuotta! Enkä ole rakastunut kehenkään ainakaan 15 vuoteen! (Olen yli 50v.) Nyt kun menin kuukausi sitten huviksesi deittipalstalle ja katselin miesten kuvia ei tuo ei tuota,, jne voisi edes ajatella metriä lähemmäksi. Ja sittten uusintakierroksella minuun iski ensin vähäsen ehkä tuo ja mitä useammin katsoin hänen kuvaansa sitä varmenpi olin että hän se on, vain häneen haluaisin tutustua! Ketään muut ei kiinnostanut pätkääkään! Se on naisen eli naaraan saletti vaisto jota ei miehillä ole. Sen nainen vaistoaa ja näkee jo ihan pelkästä kuvasta! Ei tarvitse edes jutella mitään! Se on tietynlainen tunne/arvio, jonka suhteen on oltava vielä tarkka vainu!
Alkuperäinen kirjoittaja, kirjoita ihmeessä tänne miten tapaaminen ja jatko sujui!?

Yhteistyössä