M
mietiskelijä
Vieras
Jos keinosiemennettäisiin apinan spermalla? Kehittyiskö ja olisko elinkelpoinen? Siis hypoteettisesti.. muuten yök :x
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:En usko. Muutenhan maailmassa olis paljon erilaisia otuksia jos eri eläimet kykenis risteytymään..
Maataloissa olis esim lehmäihmisiä.. joita lehmät synnyttäis..
Alkuperäinen kirjoittaja :D:no mites sitten hevonen ja seepra?? Aasi? tms
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Hevonen ja aasi saa steriilin jälkel'isen, jota sanotaan muuliksi.
Hevonen ja aasi ovat lähempänä toisiaan kuin ihminen ja apina.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Hevonen ja aasi saa steriilin jälkeläisen, jota sanotaan muuliksi.
Kiitos, en ole aiemmin tiennytkään tota asiaa. :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja :D:no mites sitten hevonen ja seepra?? Aasi? tms
Hevonen ja aasi saa steriilin jälkeläisen, jota sanotaan muuliksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Saleen tiesit.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja winhis:Kyllä eräät tulevat olemaan pulassa, kun koululaiset pyytää apua bilsan läksyissä...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja :D:no mites sitten hevonen ja seepra?? Aasi? tms
Hevonen ja aasi saa steriilin jälkeläisen, jota sanotaan muuliksi.
Niin mutta kuitenkin saavat jälkeläisen, oli steriili tai ei.
Alkuperäinen kirjoittaja Pyöveli:No, olen omin silmin nähnyt koiran panevan kissaa
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Pyöveli:No, olen omin silmin nähnyt koiran panevan kissaa
Eipä se tarkota, että siitä mitään jälkeläistä silti tulis.
Alkuperäinen kirjoittaja Pyöveli:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Pyöveli:No, olen omin silmin nähnyt koiran panevan kissaa
Eipä se tarkota, että siitä mitään jälkeläistä silti tulis.
No eipä siskoni lemmikkikissa siitä koskaan paksuksi pamahtanut, mutta oli huvittava näky.
niin voi ne rakastella mutta ei siitä tule raskaaksi.Alkuperäinen kirjoittaja Pyöveli:No, olen omin silmin nähnyt koiran panevan kissaa
Alkuperäinen kirjoittaja Pyöveli:No, olen omin silmin nähnyt koiran panevan kissaa